Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 28. juli 2020

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Svært imøtekommende og hyggelig, svensk resepsjonist. Rommet var bra og med godt renhold. Restauranten «Gammen» serverte god røye i spesielle omgivelser. Frokosten var ok og tilpasset situasjonen med covid-19. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, torlorangandersen
Marie Flåskjer, Annet på Scandic Karasjok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2020

Hei,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.
Jeg er glad for å høre at dere var fornøyd med servicen og spiser godt i restauranten.

Velkommen tilbake!

Marie, Hotel Manager

Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldt 26. juni 2020

Koselig og stemningsfullt hotell med veldig hyggelige og alltid smilende betjening. Rommene var rene og pene. Servicen var over all forventning og maten var kjempegod! Takk for et fantastisk fint opphold!

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, Matmomsa
Sigurd Jakola, Guest Services / Front Office på Scandic Karasjok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Heia og takk for din tilbakemelding.

Veldig hyggelig å høre at dere hadde et bra opphold hos oss. Ønsker deg en fin sommer og velkommen tilbake til oss :)

Sigurd
Team Karasjok

Anmeldt 17. mars 2020

Sjekket inn sent og traff på en lite hyggelig resepsjonist. Ingen "velkommen" eller smil å møte der. Mumlet noe knapt hørbart om frokost. Denne viste seg å være ganske tørr og kjip, med labert utvalg. Imidlertid fornøyd med utvalg te og tilbehør, og badet var i det minste rent.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, Espen G

Hei Espen,

Tusen takk for din tilbakemelding.
Jeg beklager så mye at velkomsten din ikke var som den skulle. Det tar vi med oss videre.
Det har i en periode vært en litt annerledes frokost på grunn av omstendighetene. Det er hyggelig å høre at du var fornøyd med teutvalget.

Velkommen tilbake.

Marie, Hotel Manager