Booking.comUSD 130
ScandicHotels.comUSD 131
FindHotelUSD 130
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

All ære til resepsjonisten som kastet seg rundt og gjorde klart et rom til 4, da vi ankom Karasjok midt på natten etter 15 timers kjøring. Fikk ikke navnet hennes, men hun reddet turen vår. GS, GF, Anb

Takk, heidik0llstr_mp
Anmeldt 14. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Fikk en junior suite som var lys og innbydende. Ok frokost bufet. Stor felles sauna med hvilesone. Spiste middag i Gammen, deilig stekt røye med grønnsaker og potet. Veldig god mat servert i ett særegent og rustikk lokale. Hyggelig betjening i alle funksjoner. Annbefales

Takk, alfmagne
Anmeldt 11. juni 2021

Scandic Karasjok har sunket, i sær i den lokale befolkningens øyne. Det finnes ingen lokale arbeidere, og personalet oppleves som rasistiske mot samer. En tur innom der: de nektet meg og vennegjengen å prate samisk.

Takk, beritem
Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Scandic Karasjok er et helt greit hotell, enkelt med gode senger og hyggelig personale. Spiste en meget god middag, reinsdyrhjerte i kremet saus til forrett var en ny opplevelse. Kjempegodt. Stekt røye til hovedrett med potetstappe også veldig godt. Liten meny, men mye som fristet.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Terje J