Booking.comUSD 131
FindHotelUSD 132
Anmeldt 17. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Henri Mielonen, General Manager på Scandic Karasjok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Anmeldt 11. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldt 29. juli 2021

Enkelt å finne hotellet, bra parkering og hyggelig betjening.
Rommet var enkelt, men hadde alt en trengte. Gode senger og stort bad.
Veldig bra renhold på rommet og badet.
Hyggelig betjening som serverte et glass vin eller øl i resepsjonen.
Restauranten Gammen var veldig koselig, spesiell og serverte god mat. Det ble både reinstyrshjerte og reinstyrsbiff. Servicen i restauranten var veldig bra. Husk å booke i god tid slik at dere får bord.
Vil anbefale hotellet

2  Takk, 994kjetilf
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

All ære til resepsjonisten som kastet seg rundt og gjorde klart et rom til 4, da vi ankom Karasjok midt på natten etter 15 timers kjøring. Fikk ikke navnet hennes, men hun reddet turen vår. GS, GF, Anb

Takk, heidik0llstr_mp
Anmeldt 14. juli 2021