“Kebab/ reinsdyrstallerken ”
Anmeldelse av Biepmu As

Biepmu As
Vurdert som nr. 5 av 7 Restauranter i Karasjok
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Kebaben var hverken i pitabrød eller i rull, men ble servert som reinsdyrstallerken. Kjøttet var ukrydret og skavet veldig, veldig tynt og var som å tygge papir.

Servicen var laber ved klage, og da vi byttet til hamburger- ble den servert med bare kommentaren :»her har du».

Dato for besøk: september 2019
Takk, AnnEli73

Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Spiste dagens, som var fiskebuffet. Fiskesuppa var grei. Resten av bufferen bestod av sei, laks og poteter. Jeg prøvde ikke laksen, men seien var tørr og potetene litt harde, selv om de antakelig hadde ligget en stund. Det var ingen grønnsaker til maten.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Irenenm
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Maten var ikke av beste kvalitet, finnbiffen var full av slenter og brusk + hår som ikke var vårt.
Svinekotelettene var veldig tørre.
Servitøren/betjening var lite servicevennlig.
Tilbehøret var i det minste helt Ok og Maten var varm i det minste.
Vannet og brusen var iskaldt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tomrai74
Anmeldt 7. november 2017

Stedet ligger i sentrum av Karasjok. Maten er god og gjestene blir mette siden porsjonene er tilstrekkelig stor. Prisen er akseptabel siden menyen består av hverdag middag. Det går rimelig fort å få sin porsjon mat, men kommer selvfølgelig av om det er mange gjester som bestiller samtidig

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Roald Andreas S
Anmeldt 24. august 2016 via mobile enheter

Var her sammen med en vennegjeng på åtte, inkludert to barn i barnehagealder. De to rettene min samboer og jeg ville bestille, kunne de ikke servere oss. Liten skuffelse, men man kan kanskje ikke forvente at en liten restaurant skal ha alle varer inne (?).
Bestilte noe lignende, måtte vente litt på maten.
Men maten var god! Store porsjoner.

Dato for besøk: august 2016
1  Takk, monikapus

Reisende som så på Biepmu As, så også på

Har du vært i Biepmu As? Del dine erfaringer!