Anmeldt 1. september 2019

Vi kom til Kautokeino hotell om ettermiddagen. Vi hadde kjørt fra Kirkenes og følte at det var tid for overnatting og god mat.
Ved ankomsten ble vi møtt av hyggelig personale i resepsjon som orienterte oss om mulighetene på hotellet på en meget hyggelig måte. Etter å ha etablert oss på rommet spiste vi en bedre middag i restauranten på hotellet. Vi opplevde personalet som kvalifisert, vennlig og menneskelig (ikke tilgjorte)
Rommet på hotellet i 2.etasje var rene og pene også badet var fint. Rommene var kanskje litt trange for oss som hadde mye bagasje etter en lang biltur fra Oslo, gjennom Sverige og Finland.

Romtips: Jeg tror alle rom er stille, Omgivelsene her en rolig svære
Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, HenriksenBerg
Knut A, Leder  på Thon Hotel Kautokeino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hei. Takk for at du tok deg tid til å komme med en hyggelig tilbakemelding på ditt opphold hos oss. Det er hyggelig at du hadde en flott opplevelse hos oss. Velkommen tilbake til ved en senere anledning.

Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

I en perle av et sted,- Kautokeino, så er dette et enestående overnattingssted med tilbud om trening, bad og badstue,- med fantastisk utsikt. Frokosten er fantastisk, i klasse med tilbud i storbyer, eneste manko er espresso! En ting er et slikt tilbud i en by hvor konkurransen krever slikt, men her er det i Kautokeino, òg lang langt bortenfra konkurrenter.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, avonkarlberg
Knut A, Leder  på Thon Hotel Kautokeino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2019

Takk for at du tok deg tid til å komme en hyggelig tilbakemelding på ditt opphold hos oss. Det er hyggelig at du hatt en fin opplevelse av Thon Hotel Kautokeino.
Neste gang du er hos oss så sier du bare til servitøren så ordner dem espresso til deg fra vår kaffemaskin i baren.

Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Fint hotell å se på både på utsiden og innsiden. Bra rom, trivelige farger. Meget god mat på restauranten. Hovmesteren var meget hyggelig og hjelpsom. Frokosten er den beste vi har fått på våre to uker i Finnmark. Vil absolutt anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, hansragnargjelstad

Hei

Takk for at dere tok dere tid til å skrive en hyggelig anmeldelse av deres opphold hos oss. Det er hyggelig at dere hadde en flott opphold hos oss. Velkommen tilbake til Thon Hotels ved en annen anledning.

Anmeldt 19. april 2019

Jeg har vært her mange ganger siste 11 år og ergret meg over de alltid spør om dette er første besøk og at nøkkelkortet kun virker et døgn,men det var fikset april 14!!
Hyggelig betjening i resepsjon og hjelper til med alt som forespørres,bortesett fra middagen
Her er det samme trege betjening og til dels frekke folk som ikke snakker norsk.Når det nesten tar en time for å få servert dessert og betalt,er noe galt. Og det er samme om en er alene i spisesal eller ikke,og når den bulgarske? servitør svarer «det er ikke jeg som lager maten»’er grensen nådd:
Meget synd for et slikt sted hvor direktør og lokale folk gjør sitt ytterste.
Frokosten er velkjendt,men servicen i salen er dalende,bla fikk jeg ikke hjelp til kaffekanner som tidligere,men måtte hente enkeltkopper
En annen ting ,vanskelig å reservere et speielt rom,skjønner ikke hvorfor det skal være problem i ødemarken,men det er fakta

Romtips: Første etg med utsyn til kirken
Dato for oppholdet: april 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Knut R
Knut A, Daglig leder på Thon Hotel Kautokeino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. april 2019

Hei Knut

Jeg skal følge opp dine tilbakemeldinger så du ikke skal oppleve noe slikt igjen.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 1. april 2019

Overnattet her sist for litt over ett år siden. Da var hotellet under renovasjon, så jeg hadde en del forventninger til forbedringer.
Når sant skal sies, så merket jeg ikke noen vesentlige forskjeller, men det er jo mulig renovasjonen var andre plasser enn der jeg var.
Resepsjonistene var veldig trivelige, og rommet var fint det. Litt støy fra brøytebilen fra veien var eneste som var litt slitsomt under nattesøvnen. Ellers bra sovekvalitet.
Det eneste som er litt...merkelig ved dette hotellet, er den superanonyme inngangen til rommene (se bilder). Er heller ikke gla i det jeg kaller for slurv. Sånn som at bilder henger skjevt etc, som nødutgang skiltet (se bildet).
Som sagt, helt greit, nothing more nothing less.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Sodd79
Knut A, Daglig leder på Thon Hotel Kautokeino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. april 2019

Hei hei

Takk for at du tok deg tid til å komme med en tilbakemelding.

Vi pusset opp restauranten, frokosten, baren, resepsjon, møterom og korridorer i 2016. I fjor pusset vi opp kjøkkenet. Og i år har vi bygd en ny gym med sauna og Jacuzzi.
Brøytebilen som brøyter veien kan vi nok ikke gjøre noe særlig med men vi skal selvsagt sjekke nødutgang skiltet.

Velkommen tilbake til oss.