Priceline
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Overnattet en natt på vår biltur sørover. Bra rom, god seng. Teppebelagt gulv og vindu som ikke lot seg åpne trekker ned. Spiste middag på kvelden. Reinfilet på en og torsk på meg. Maten, og spesielt torsken var fantastisk god med nydelig tilbehør. Fin beliggenhet med utsikt over bygda fra restauranten. Godt alternativ for stopp, og eksotisk for turister

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, annesT9707OU
Knut Alseth, Daglig leder på Thon Hotel Kautokeino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2020

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding.
Noen rom har dessverre teppebelagte gulv. Men vi har også mange rom uten. Vinduene kan åpnes ved å kontakte resepsjon.
Det er hyggelig at du hadde en hyggelig opplevelse hos oss.
Velkommen tilbake til fantastiske Kautokeino!

Anmeldt 25. november 2019

Det har vært et kort opphold for meg i Kautokeino, men jeg nyttet tiden veldig. Kjempehyggelig personal, og fantastisk mat - spiste viltburgeren og tyttebærkaken i restauranten dokkers. Deilig! Det eneste som manglet under oppholdet var nordlyset :) Kommer definitivt tilbake.

Dato for oppholdet: november 2019
3  Takk, haakonSWE

Takk for at du tok deg tid til å komme med en hyggelig tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at du hadde en fin opplevelse hos oss.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Jeg likte hotellets oppbygging. Ikke store rom med harde materieller. Du finner lett en krok å gjemme deg bort i. Rene hotellrom, med utsikt over plassen. Musikk som gir ro i sjelen. Trivelige folk fra nærområdet som lett snakker samisk, norsk og engelsk i samme setning. Et robust og varmt folkeslag. Å jakuzzien som hotellets gjester kan benytte gav en herlig avslutning på dagene! På restauranten får du muligheten til å nyte nydelig mat. Å for lettere måltider anbefaler vi røkt reinkjøtt pizza med ekstra kjøtt. Fantastisk!!!

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, 669kathrinl
Knut A, Daglig leder på Thon Hotel Kautokeino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2019

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding. Hyggelig at du satte pris på både fasiliteter og maten på hotellet.
Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 21. oktober 2019

Fine store rom, hyggelig betjening, mange gode fasiliteter som badestamp og treningsrom. Svært god frokost og middag! Mye kortreist mat på menyen og fristende og smakfullt tilberedt. Nydelig utsikt utover bygda fra restauranten. Anbefales

Romtips: Fint med rom med utsikt mot bygda synes jeg!
Dato for oppholdet: oktober 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Laila V

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding på din overnatting hos oss og at du like våre fasiliteter.
Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 18. september 2019

Alt klaffet 100%. Været var bra ogf fargene kjempefine Hotellet som vi håpet og servicen utmerket. Juhls svarte til forventningene+.Septemnber er nok litt utenfor sesongen, men kan absolutt anbefales likevel!

Romtips: om mulig, velg rom med utsikt, den er strålende.
Dato for oppholdet: september 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Ivar B

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss.

med hilsen