Agoda.com
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 184
Anmeldt 29. juli 2021

Vi hadde bestilt tre dobbeltrom og vi fikk tre rom på baksiden av hotellet med vindu rett mot inngangen til hotellet. Det var litt merkelig at vi fikk disse tre rommene da hotellet var ikke fullt og vi hadde også bestilt direkte på Thon sin hjemmeside. Rommene var altfor små og ganske slitte.
Et av rommene var ikke ferdig vasket når vi ankom hotellet. Vi ankom etter kl. 17.

Servicen var ikke den beste da det ikke var nok personell på jobb.
Hun som jobbet i resepsjonen gjorde en veldig bra jobb dvs. hun jobbet både i resepsjonen, i baren og i restauranten. De andre som var på jobb hadde ikke fått god nok opplæring.
Maten i restauranten var veldig god.

Romtips: Ville bedt om å få rom med utsikt over Kautokeino.
3  Takk, 994kjetilf
CIC Hospitality, Owner på Thon Hotel Kautokeino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2021

Hei og takk for nyttig tilbakelding.

Vi har dessverre opplevd utfordringer med rekruttering og opplæringen har ikke vært tilfredsstillende fra hotellets side. Dette har vi heldigvis fått løst nå.

Anmeldt 2. mai 2021

Det var en sååå FLOTT opplevde å bo på Thon hotellet i Kautokeino. Først med en fantastisk velkomst. Direktøren ønsket meg til og med velkommen på samisk. Det vitner om høy kompetanse, å se sine gjester. STORARTET. Jeg opplevde ekthet og menneskelig varme på Thon hotell i Guovdageaidnu-Kautokeino. Jeg ser virkelig frem til å dra dit igjen.

Dato for oppholdet: april 2021
1  Takk, Trek405665

Hei og takk for meget hyggelig tilbakemelding - det er en glede å høre om deres vellykkede opphold

Anmeldt 10. mars 2021

Hyggelig hotell med fantastisk hyggelige og hjelpsomme ansatte og fabelaktig frokost. Veldig fin beliggenhet midt i Kautokeino, rene og greie rom. Pluss for vannkoker og et lite kjøleskap på rommet. Håper å kunne komme tilbake!

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, 50heddaf

Hei og takk for meget hyggelig tilbakemelding

Vi beholder vannkoker og kjøleskap :-)

Anmeldt 4. mars 2021

Serviceinnstilt personale som gjorde alt for å imøtekomme ønsker og behov. Hotellet er et utmerket sted for å oppleve Kautokeino i vinterdrakt. Alle praktiske ting ble tilrettelagt, samtidig som vi opplevde en avslappet og uhøytidelig atmosfære.!

Romtips: Utsikt over tettstedet Kautokeino
Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, Tryg68

Hei og takk for meget hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 9. september 2020

Veldig flott hotel. Flott innog utsjekking og veldig hyggelig betjening. Frokosten var kjempeflott og da var den visstnok litt liten grunnet corona. Rommene var behagelig og fine. Veldig greit med parkering

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, opel123
Knut Alseth, Daglig leder på Thon Hotel Kautokeino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2020

Hei

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig anmeldelse.

Velkommen tilbake til Thon Hotel Kautokeino ved en senere anledning

Knurt Vidar Alseth