“Nydelig mat men uoppmerksomme servitører”
Anmeldelse av Restaurant Duottar

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Restaurant Duottar
Vurdert som nr. 3 av 5 Restauranter i Kautokeino
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Ble tatt godt imot og ivaretatt i starten av besøket. La inn bestilling på desserten samtidig som hovedretten. Middagen kom på bordet, og dette var absolutt fantastisk på alle måter! Flatbiff av rein var perfekt stekt, saftig kjøtt og nydelig anrettet på tallerken. Det samme gjaldt finnebiff av elg. Fantastisk saus. Nydelig kjøtt, sukkererter og amadinepoteter til.
Så ble det skikkelig nedtur… I lang tid satt vi helt alene i restauranten. Det kom ingen å spurte hvordan maten smakte, etterspurte om vi ville ha mer å drikke eller tok de skitne tallerkene av bordet. En servitør kom etterhvert når nye gjester ankom, men viet oss ingen oppmerksomhet eller initierte rydding av bord eller servering av allerede bestilt dessert. Til slutt måtte vi spørre om vi var avglemt, og da ble det hentet inn skitne fat og servert dessert, men denne var skuffende. Følte at denne servitøren ikke så på oss som «sine» gjester, og den servitøren som tok i mot oss var forduftet.
Dette kan gjøres mye bedre, Thon! Skrekkelig synd at så nydelig mat ødelegges av en dårlig ramme og oppfølging på servitørsiden.

1  Takk, lineno73

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Flott beliggenhet og lokale råvarer. Maten var god men ikke mer. Maten bør være mer en ok for å forsvare såpass høye priser.
Vi bestilte reinsdyrfilet medium stekt, men kjøttet kom gjennomstekt. Ikke egen barnemeny.

Dato for besøk: august 2019
Takk, arvea2018
Anmeldt 26. mai 2019

Douttar restaurant ligger inne i Thon Hotel Kautokeino. Store vinduer med utsikt over området rundt. Maten var god og betjeningen var hyggelig og serviceinnstilt. På menyen var det både lokale retter og noen klassikere.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, supersandis
Anmeldt 21. juni 2022

Dato for besøk: juni 2022

Reisende som så på Restaurant Duottar, så også på

Kautokeino, Kautokeino kommune

Har du vært i Restaurant Duottar? Del dine erfaringer!