Åpen i dag: Stengt
Opplevelse

Varer man ikke finner andre steder. Kjemoebra utvalg av Arte oura/Italia. Butikken er en... les mer

Anmeldt 20. juli 2020
gunnevab2020
Trondheim, Norge
Pensjonist/sykepleier.

Anmeldt 22. desember 2018
bj_rgj2018

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Vi har vært på Snoka Miljø før jul siden 90-tallet og elsker stedet. Jeg kjører gjerne de 8 - 10 Mila for å strosa rundt i butikken og nyter synet av julepynt, klær, møbler og annet. Prisene er ganske høye, men så får en også noe ekstra, noe en ikke ser I alle butiker. Snoka, vi ses neste år.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, bj_rgj2018
Anmeldt 14. november 2017

Vi var på besøk hos våre venner i Kongsvinger, så på lørdag formiddag gikk turen til Snoka Miljø. Jeg har vært på noen steder i USA og Canada hvor de solgte julesaker, og dette stedet sendte med hopestups tilbake. Her er det jul i alle fasonger, fra flott til kitch - i begge etasjene. Etter kaffe og varm eplekake med is, fikk vi mannfolka fri, og våre damer kunne alene hengi seg til den kommende julefeiringen. Her fikk de alt på forskudd.
Så, som sagt - savner du julepynt, komme i julestemning, mangel på ideer og en åpen lommebok - da er dette stedet for deg.

Dato for opplevelse: november 2017
4  Takk, 413joachimh