“Dårlig mat, bra service.”
Anmeldelse av BEN & JENNY'S cafe & bar

BEN & JENNY'S cafe & bar
Vurdert som nr. 11 av 18 Restauranter i Kongsvinger
Anmeldt 21. juli 2020

Ventet en evighet ( 2 andre kunder i lokale så det var ingen trøkk) på å få servert en liten pizza, som kom til bordet VELDIG brent, dei lagde en ny.
På den nye pizzaen: botnen var no så ekstremt tynn dei kunne spart seg for botnen, tomatsausen smakte ikkje vi noke av og osten var bra. Prisen sto ikkje til smaken.
Går ikkje dit igjen.

Takk, 826yvonnet

Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god pizza. Pluss for bunnen. En liten trivelig uteservering. Bra utvalg i drikke og andre matretter.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, tommyk170
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Et veldig hyggelig sted i Kongsvinger. En fin atmosfære med hyggelig betjening. Veldig god kaffe! Liker fokuset de har på familier og småbarnsfamilier. Hit kan du trygt ta med babyen og barnet ditt.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Kjersti S
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Var her i dag med familien min, en annen restaurant vi egentlig hadde planlagt å besøke var fullbooket, å det bar egentlig helt greit, for dette besøket her var fantastisk. Veldig god mat å en super hyggelig servitør/ kokk var her å gjorde hele kvelden perfekt. Takk for en super god mat og en super service. Så alle Kongsvinger folk «ta en tur»

Dato for besøk: april 2018
Takk, 228oleb
Anmeldt 22. oktober 2017

På dette stedet passer det å spise lunsj, middag eller gå på pub på kveldstid. Enkel og god mat, liker burger og baguette. God kaffe. Ett trivelig sted.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 751hildev

Reisende som så på BEN & JENNY'S cafe & bar, så også på

Kongsvinger, Kongsvinger

Har du vært i BEN & JENNY'S cafe & bar? Del dine erfaringer!