Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Anmeldt 16. juni 2020

Fikk telefon på vår rundtur første dag om at hotellet var overbooket og at min booking ikke hadde blitt bekreftet før om morgenen den dagen hun ringte. Det er bare løgn, jeg hadde for flere uker siden fått bekreftelsen. Og hun booket oss om på et like dyrt, men dårligere hotell. Jeg hadde bestilt 3 rom, men på det hun hadde klart å bare booke 1 rom! Fikk 2 til, men veldig dårlige rom. Hørte på dette hotellet at en stor gruppe hadde overnattet på festnings hotellet. Vi ble så utrolig skuffet over slik slett behandling. Aldri book dette hotellet. Og tro på anmeldelsene, ser noen er veldig bra, mens andre er veldig dårlige..tro på de dårlige for du vet aldri om det blir deg.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Annegrethesunde
Anmeldt 14. desember 2019

Festningen og stedet er veldig flott, men spørsmålet er om man bor her på grunn av omgivelsene eller om man ser for seg en helg på et vanlig hotell. Er det sistnevnte blir det som mangler litt mer merkbart.
Det er ikke mulig å parkere inne på selve festningen så man må gå et stykke opp fra parkeringsplassen. Rommet var veldig lite, det er omtrent ikke gangplass rundt sengen. Det er ikke noe særlig plass utenom sengen og stolen så er man to med koffert sliter du. Vinduet lot seg ikke åpne.
Sengen var veldig god, men men haugen av hotellputer og kofferter i det lille rommet føltes det hele litt kaotisk. Den største overraskelsen var hvor lytt det var. Man kan høre naboene snakke som om de sitter i samme rom så det ble en hel del støy. Jeg hadde dog ørepropper så det gikk greit.
Frokosten var bra med hjemmebakte brød. Stedet er en grei opplevelse, men for et lengre opphold foretrekker jeg større rom og et mer lyddempet hotellrom.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, Frk-haukaas
Anmeldt 30. august 2019

Rommet var flott, særlig for oss som har vært der i tjeneste! Fine salonger i kommandantboligen. Men maten! 2 retter kr. 450, det hadde vært OK hvis det var en "høydare", det var det ikke. Forretten var varmrøkt laks på en grønnsakseng, aldeles nydelig! Men hovedretten, tørr kyllingfilèt a la sagflis! Garnityret var OK. I "mine" restauranter betaler vi kr. 90-110 for forrett og kr. 175-250 for kylling! Men ikke kr. 350 for tørr kylling! Vinene var gode og prisen OK.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Odd M
Anmeldt 29. juli 2019

Dette var et hotell som ikke svarte på telefonen i over en time. Det var ikke folk i resepsjonen. Dette er det værste vi har opplevd noe sted i verden. Dette var bånn i bøtta og bør ungås dette er for dårlig. Vi har aldri opplevd noe slikt.

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, scandinaver
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Moderne, men lite dobbeltrom. Kjempedeilig seng, men den tok mye av rommet. Trangt å komme rundt. Slarkete ledning til lysstyringen, vanskelig å betjene. Nesten ikke klesskap, kun to hengere.
Obs! Ved bestilling og betaling direkte til hotellet tas det ekstra betalt for å være to personer på rommet - totalpris 2.000. Ta med bekreftelsen om du bestiller på nettet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Liv B