Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Veldig fint hotell med nydelig rom. Ene dusjhodet var ikke rent. Vi så også noen svarte flekker på lakenet (men tror nok det var vasket). Det var veldig varmt ute den natten vi hadde der så det var varmt og klamt inne på rommet.
Frokosten var bra. Fint å få alt servert til bordet.
Anbefaler virkelig en tur hit, men ikke på de varmeste dagene.

Takk, Kjersti S
Anmeldt 15. november 2020 via mobile enheter

Etter å faktisk ha jobbet her selv gjennom mange år da det fortsatt var et militært festningsverk var det litt spesiellt å komme tilbake nå og oppleve den i helt ny drakt som hotell. En meget hyggelig opplevelse som vil gjentas jevnlig! Anbefales!

Dato for oppholdet: november 2020
1  Takk, Frank J
Anmeldt 11. oktober 2020

Vi hadde en fin overnatting på dette hotellet. Morsomt å bo midt i en festning, hyggelig personale.
Det trådløse internettet var veldig dårlig, og vi måtte bruke 4G.
Frokosten var skuffende. Vi vet jo at det må tas smittehensyn, men brødet var litt tørt og utvalget av pålegg var ikke stort. Det burde vært et par valg på sammensatt frokost. Savnet også noe søtt som mer frukt, småkaker el.l.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, 528lailaa
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte hotell via nettet. Fikk bekreftelse, om at alt var ok. På tur fra Trondheim, ca. 2 timer før vi ankom hotellet, fikk vi en telefon om at hotellet var over bestilt, og at de hadde funnet et annet hotell til samme pris. Hvor kunne de ikke ha ringt dagen i forveien? Hotellet vi havnet på hadde riktig nok samme pris, men en standard langt under prisen. Minte meg om et hotell i østblokk landene på 70-tallet. Samme opplevelse som første anmelder. Hold dere unna.

Takk, Zsolt V
Anmeldt 16. juni 2020

Fikk telefon på vår rundtur første dag om at hotellet var overbooket og at min booking ikke hadde blitt bekreftet før om morgenen den dagen hun ringte. Det er bare løgn, jeg hadde for flere uker siden fått bekreftelsen. Og hun booket oss om på et like dyrt, men dårligere hotell. Jeg hadde bestilt 3 rom, men på det hun hadde klart å bare booke 1 rom! Fikk 2 til, men veldig dårlige rom. Hørte på dette hotellet at en stor gruppe hadde overnattet på festnings hotellet. Vi ble så utrolig skuffet over slik slett behandling. Aldri book dette hotellet. Og tro på anmeldelsene, ser noen er veldig bra, mens andre er veldig dårlige..tro på de dårlige for du vet aldri om det blir deg.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Annegrethesunde