“Visit 3th September”
Anmeldelse av Cafè Venner & Kos AS

Cafè Venner & Kos AS
Vurdert som nr. 16 av 18 Restauranter i Kongsvinger
Anmeldt 5. september 2021

Desverre ble det ikke en veldig bra opplevelse hos Cafe/Venner og Kos.
OK Reke/egg smorbrød- Gårdsdagens vaffel med ost var tørr som skosåle.
Betjening lite vennlig og brydde seg ikke om at brusautmaten ikke hadde kullsyre.
De gjorde ikke noe for advare neste kunde heller.
Desverre jeg finner en annen plass neste gang jeg ønsker noe spise i Kongsvinger.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 587vidarj

Anmeldt 20. desember 2020

Gode smørbrød, god kaffe og smoothie. Veldig hyggelig personale.
Synd at de kun en 2,5 stjerner av 5. Viser kun at de som er misfornøyd i større grad skriver anmeldelser en de som er fornøyd,

Dato for besøk: desember 2020
Takk, RamsinF
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Vanskelig å gjøre seg forstått med betjeningen. Bestilte en "Tex Mex burger m/chips". Endte opp med karbonade i lefse, med en klatt aioli og en skive Norvegia, og litt Santa Maria tortillachips ved siden av. Ingen salsa, ingen tex mex smaker.
Prøvde å spørre betjeningen om jeg hadde fått feil rett, men nei. Dette er tex mex burgeren.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, johnhenrikg
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Noe av service personale kan halvt norsk, spurte om å få varma baguettene men da nekta de, grunnet med at de var varmet for litt siden, dette har skjedd flere ganger og får samme oppgitte blikk hver gang

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Tone k
Anmeldt 21. februar 2020

Vi bestilte pasta med kylling og wrap med kylling. Smakte det samme, altså smakløst. Grått og trist. Brødet og kyllingen var tørr. Colaen var doven og lunken. Var absolutt ikke dette jeg forventet!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 923hilded

Reisende som så på Cafè Venner & Kos AS, så også på

Kongsvinger, Kongsvinger

Har du vært i Cafè Venner & Kos AS? Del dine erfaringer!