“Bildet snakker for seg selv.”

Pancake Dream - Sunnia Kafe
Vurdert som nr. 5 av 18 Restauranter i Kongsvinger
Beskrivelse: Pannekaker serveres søte og tørre versjoner. Pancakes are served in sweet and dry versions.
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Bildet snakker for seg selv. Super god mat egner seg for alle måltider de har også gode glutenfrie panekaker selv har jeg vert glutenalergiker en stund og dette var det beste jeg har smakt innen glutenfritt!

1  Takk, -Amund230

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Beste pannekaker jeg noensinne har smakt, gluten og laktosefrie pannekaker. Godt middagsalternativ som fullverdig middag med flere alternative smaker som f.eks pannekake med kylling, egg og grønnsaker. Nydelig smak og hyggelig betjening

2  Takk, modalhe
Anmeldt 21. juli 2020

Veldig gode pannekaker. De har både glutenfritt og laktosefritt som smaker himmelsk. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, ingeremilief
Anmeldt 9. januar 2020

Jeg var første gang på Sunniva Kafeen og er meget positivt overrasket. Bestille dagens: Fransk pannekake. Den smakte meget godt. Kommer du med tog eller buss til Kongsvinger, eller venter du lenge på stasjonen, anbefaler et du stikker innom. Det er rett overgaten noen få meter.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, pwsscc

Reisende som så på Pancake Dream - Sunnia Kafe, så også på

Kongsvinger, Kongsvinger

Har du vært i Pancake Dream - Sunnia Kafe? Del dine erfaringer!