“Latterlig god mat!”

Pancake Dream - Sunnia Kafe
Vurdert som nr. 5 av 18 Restauranter i Kongsvinger
Beskrivelse: Pannekaker serveres søte og tørre versjoner. Pancakes are served in sweet and dry versions.
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk anbefalt en polsk rett som jeg ikke husker navnet på, men det var helt nydelig. Smakte også på piroger fylt med spinat og feta som også nådde opp.

Sitter nå og venter på en søt dessert som jeg er overbevist om at også smaker.

Personalet yter ypperlig service. Anbefales!

Takk, Beate F

Anmeldt 11. februar 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, nydelig kaffe og beste service en kan få. Kom hit for å spise dessert og drikke kaffe, og ble møtt av to fantastisk hyggelige folk som var veldig behjelpelig i bestillingen. Maten var utsøkt og totalt var opplevelsen helt på topp! Anbefales på det sterkeste og vi gleder oss til å komme tilbake å prøve flere av rettene på menyen.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, beabutterfly
Anmeldt 13. oktober 2020 via mobile enheter

Vi stoppet innom her på vei til Oslo. Kjempegode pannekaker! Gleder meg til de også får pirogi på menyen!

Dato for besøk: oktober 2020
3  Takk, EddyGrieg
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Bildet snakker for seg selv. Super god mat egner seg for alle måltider de har også gode glutenfrie panekaker selv har jeg vert glutenalergiker en stund og dette var det beste jeg har smakt innen glutenfritt!

1  Takk, -Amund230
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Beste pannekaker jeg noensinne har smakt, gluten og laktosefrie pannekaker. Godt middagsalternativ som fullverdig middag med flere alternative smaker som f.eks pannekake med kylling, egg og grønnsaker. Nydelig smak og hyggelig betjening

2  Takk, modalhe

Reisende som så på Pancake Dream - Sunnia Kafe, så også på

Kongsvinger, Kongsvinger

Har du vært i Pancake Dream - Sunnia Kafe? Del dine erfaringer!