“Rause porsjoner og glimrende service !”
Anmeldelse av Polar Restaurant 2

Polar Restaurant 2
Vurdert som nr. 10 av 18 Restauranter i Kongsvinger
Anmeldt 1. september 2020

Vi ble tatt imot av en hyggelig servitør slik at vi følte oss velkomne. Rikholdig meny med mye standard som hamburger, kebab m.m., men også spennende tyrkiske retter.
Maten vi bestilte, gyros og bakt potet kom raskt på bordet og i svært rause porsjoner. Litt for raust for det kvinnelige følget, men det tok kelneren godt hånd om, inn på kjøkkenet, pakket pent inn restematen og leverte den i en pose. Rett og slett glimrende service ! Spisestedet har også svært hyggelige priser. Anbefales !

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, RunarF7
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten en Søndag ettermiddag. Det var lite gjester når vi kom, men det kom stadig flere. Bestillingen gikk raskt og greit. Min pizza var god på smak og riktig stekt. Fruen bestilte bbq hamburger. Denne var riktig stekt, god på smak og med god pommes frites. Synd at det var alt for kaldt i lokalet. Å sitte og fryse mens man spiser er aldri hyggelig. Toalettet kunne trengt en grundig vask. Slikt trekker også ned.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, rolfegilt
Anmeldt 17. november 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og trivelig betjening
Variert meny. Noe for alle her
Anbefaler å prøve noe fra menyen her. Pent opplagt på tallerken og godt krydderet.

Dato for besøk: november 2019
Takk, AlfH140

Reisende som så på Polar Restaurant 2, så også på

Kongsvinger, Kongsvinger

Har du vært i Polar Restaurant 2? Del dine erfaringer!