“Åpningskveld”

Platos Bar&Tapas Restaurant
Vurdert som nr. 13 av 18 Restauranter i Kongsvinger
Anmeldt 2. oktober 2020

Vi fikk god mat og god service. Maten kom fort, det som var av små feil i bestillingen rettet servitøren fort opp, med et smil. Vi hadde en god matopplevelse. Tilfører Kongsvinger noe annet enn pizza og kebab.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, inemarlenh
Roger B, Agency / Consultant på Platos Bar&Tapas Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mars 2021

Hei Ine Marlen,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Mvh. Platos (RB)

Anmeldt 10. oktober 2020

Dato for besøk: oktober 2020
Roger B, Marketing på Platos Bar&Tapas Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mars 2021

Reisende som så på Platos Bar&Tapas Restaurant, så også på

Kongsvinger, Kongsvinger

Har du vært i Platos Bar&Tapas Restaurant? Del dine erfaringer!