“God tapas”
Anmeldelse av Platos Bar&Tapas Restaurant - STENGT

Platos Bar&Tapas Restaurant
Anmeldt 23. september 2021

God tapas og hyggelig betjening. Spiser gjerne her igjen. Restauranten ligger i Kongsvinger sentrum.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 353sunnivah

Anmeldt 14. juli 2021

Trodde det var dyrt (hørt rykter) så vi ventet med å reise hit. Fikk plutselig barnefri så vi tok sjansen. Bestilte entrecôte med søtpotetfries, platos burger tallerken og 2 øl. Beste biffen jeg har fått servet ute ( mannen min er kokk) helt perfekt stekt og mør. 618,- totalt, kjempe overrasket, det var helt innenfor prismessig flott, delikat lokalet og kjempe bra service.

Takk, GraceKelly1981
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste på Platos første gang og hadde nok litt for høye forventninger. Det var relativt små retter til prisen, og noen av dem smakte litt for lite. Det var få mennesker i restauranten, men likevel vanskelig å få oppmerksomhet fra betjeningen. Kundeservicen når vi først fikk kontakt opplevde vi som litt under middels. Tror ikke det blir dette stedet neste gang vi skal spise ute, men gøy å prøve noe nytt.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 1982familyguy
Roger B, Markedsføring på Platos Bar&Tapas Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Hei oivindur82, Vi beklager at deres besøk hos oss ikke ble vellykket. Vi har fått veldig god tilbakemelding på vår nye meny, så dette kom som en overraskelse på oss. Vi er en tapas restaurant så det er for det meste småretter på vår meny., med unntak av Ala Carte menyen. At kundene ikke blir tatt hånd om skal selvsagt ikke skje. Tusen takk for tilbakemeldingen, det er på denne måten vi kan forbedre oss på.
Mvh. Roger Blikkberget

Anmeldt 27. oktober 2020 via mobile enheter

Maten var under middels, i motsetning til prisene som var godt over. Spesielt skuffet over chorizo (5 _skiver_ på en haug av ruccola til 89 kr), blåskjell, omelett, charcuteria, brød og padrons. Merkelig drikkemeny til tapasrestaurant å være - ingen spansk øl og kun to av ca. tjue viner fra Spania. Skal du bli mett må du fort belage deg på å betale kr. 500,- uten drikke. Det er ikke matopplevelsen verdt.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 390jor
Roger B, Agency / Consultant på Platos Bar&Tapas Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mars 2021

Hei Kp S,
Takk for din tilbakemelding og konstruktive kritikk. Vi var og er i en veldig spesiell tid pga. pandemien. Oktober var vår første og eneste normale måned siden åpningen 2 oktober. Platos er en tapas restaurant med internasjonale tapasretter. Det er ikke en 100% Spansk tapas restaurant. Vi skulle selvsagt hatt spansk øl på menyen, men det ble problematisk pga. leverandørene. Siden oktober ting har endret seg mye, men vi venter fortsatt med vår nye meny frem til ting har stabilisert seg noe. Vi håper du gir oss en ny sjanse når ting har stabilisert seg. Mvh. Platos (RB)

Anmeldt 14. oktober 2020

Fine grønnsaksretter, og den maten de lager fra bunnen av var god. Smakfulle kjøttboller, og søtpotet-fries var sprø utenpå og myke inni. Helt topp. Håper de lager majonesen til aiolien selv neste gang vi kommer, og at de tar inn en bedre parmesan. Svært god service som hjalp oss med alt vi ønsket, og maten kom akkurat i passe tid til bordet. Enig med de som sier Platos er et fint alternativ til alle pizzasteder og pastasteder i byen, men kunne altså gjerne ønsket oss litt flere retter laget av enda bedre råvarer helt fra bunn av.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Bob_Lindeman

Hei Bob,
Takk for din fine tilbake melding og konstruktive kritikk. Vi har nå vært gjennom en veldig urolig periode siden vi åpnet den 2 oktober. Vår nye meny er klar og vil bli tatt i bruk så snart pandemien har roet seg noe. Vårt mål er å gjøre alle rettene fra grunnen av.
Mvh. Platos (RB)

Reisende som så på Platos Bar&Tapas Restaurant, så også på