“Spennende gårdskafe”

Skarstad Gartneri & Gårdsmarked
Vurdert som nr. 3 av 18 Restauranter i Kongsvinger
Beskrivelse: I blant har du bare lyst til å sitte i sola på Skarstad med en kopp kaffe og en nybakt kanelbolle. Eller spise lunsj med en gammel venn du møtte i gårdsbutikken. Vår gårdskafé byr på hjemmelagede kaféretter basert på våre egne råvarer i sesong, hjemmelaget bakverk, is og kaffe. Sitt ned et øyeblikk på den solfylte terrassen, eller inne i glassverandaen vår. Håper vi sees. Velkommen.
Anmeldt 6. august 2020

Her er det spennende retter laget av gårdens egne friske produkter. Velsmakende og servert med et smil.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Geir D

Reisende som så på Skarstad Gartneri & Gårdsmarked, så også på

Kongsvinger, Kongsvinger

Har du vært i Skarstad Gartneri & Gårdsmarked? Del dine erfaringer!