“Anmeldelse på Skarstad cafe”

Skarstad Gartneri & Gårdsmarked
Vurdert som nr. 3 av 18 Restauranter i Kongsvinger
Beskrivelse: I blant har du bare lyst til å sitte i sola på Skarstad med en kopp kaffe og en nybakt kanelbolle. Eller spise lunsj med en gammel venn du møtte i gårdsbutikken. Vår gårdskafé byr på hjemmelagede kaféretter basert på våre egne råvarer i sesong, hjemmelaget bakverk, is og kaffe. Sitt ned et øyeblikk på den solfylte terrassen, eller inne i glassverandaen vår. Håper vi sees. Velkommen.
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat med god service! Hyggelige ansatte, god hygiene og rask levering. Skal helt klart tilbakeFine omgivelser og sitteplasser i cafeen☕️

Takk, Relax31388002453

Anmeldt 13. juli 2021

Gårdsmarkedet har en utsøkt blanding av egenproduserte urter og grønnsaker og kvalitetsprodukter fra andre gardsmatprodusenter. I kaféen serveres enkle, men særdeles velsmakende lunsjretter basert på de samme utmerkede råvarene, i et trivelig miljø og med strålende service. Vær tidlig ute hvis du vil ha kafébord i den travleste lunsjtiden!

Takk, RAJAK55
Anmeldt 7. juli 2021

Var egentlig her for å kjøpe grønnsaker, men ble fristet til å prøve spisestedet også. Angrer ikke på det for vi fikk servert en fyldig pai med rikelig med friske og gode grønnsaker samt en kyllingwrap som også var nylaget og frisk.

Personalet var også hyggelige og serverte med et smil.

Takk, RunarF7
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Sjarmerende gård med butikk som bugner av ureiste grønnsaker, vakre blomster og nydelige gormetvarer fra lokale leverandører. Kafeen er et must på besøket! Nydelig mat og bakevarer! Flott inngjerdet lekeplass med høner som publikum.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, anette_sa
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Nydelige retter i kaféen.
Delikate grønnsaker i gårdsbutikken.
Hyggelige folk.
Absolutt verdt ett besøk!

Dato for besøk: august 2020
Takk, BjornOul

Reisende som så på Skarstad Gartneri & Gårdsmarked, så også på

Kongsvinger, Kongsvinger

Har du vært i Skarstad Gartneri & Gårdsmarked? Del dine erfaringer!