“Gårdsbutikk og kafe med restaurant kvalitet”

Skarstad Gartneri & Gårdsmarked
Vurdert som nr. 3 av 18 Restauranter i Kongsvinger
Beskrivelse: I blant har du bare lyst til å sitte i sola på Skarstad med en kopp kaffe og en nybakt kanelbolle. Eller spise lunsj med en gammel venn du møtte i gårdsbutikken. Vår gårdskafé byr på hjemmelagede kaféretter basert på våre egne råvarer i sesong, hjemmelaget bakverk, is og kaffe. Sitt ned et øyeblikk på den solfylte terrassen, eller inne i glassverandaen vår. Håper vi sees. Velkommen.
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Leverte langt over forventningene på service og matkvalitet. En særdeles god broccoli pai, hvor "hele" retten er laget på egen dyrkede grønnsaker. Kan virkelig anbefales.

2  Takk, Simkopp

Anmeldt 21. august 2021

Virkelig friske grønnsaker, service med et smil og gode kaker.
Klart at anbefale♥️
Kjøpte en kylling wrap, og den var sprød, frisk og lekker.

Takk, 1jensn
Anmeldt 2. august 2021

Kom egentlig bare for å kjøpe ferske grønnsaker. Omtrent samme pris som i butikk, men 5-6 dager ferskere. Topp kvalitet.
Så er kafeen deres utvidet, vil kalle det restaurant nå. Du kan smake at det er ferske råvare. Masse gode supper, kaker og mye annet. Så i tillegg til ferske grønnsaker til egen middag, blir det alltid lunsj der. De har en lekeplass nær kafeen og en hønsegård. Da blir 4-åringen i ekstase når han hører vi skal kjøpe grønnsaker!
Anbefales både for kjøp av råvarer og restaurantprodukter. Topp!

1  Takk, r0lvh
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Trivelig gårdsmarked med godt utvalg av selvdyrkede grønnsaker. Kirsebærtomatene og snacks-agurkene er en favoritt hos barna, vi kjøper alltid flere pakker av hver når vi er på Skarstad. Etterpå er det godt å unne seg en liten matbit i kaféen, barna nyter sin barnevennlige toast med tomater og agurk ved siden av mens jeg spiser den mer smaksrike "voksenversjonen" med salat. Menyen ellers inkluderte ved siste besøk blant annet gulrotkake, tomatsuppe og kyllingwraps. Veldig hyggelig sitteplass ute på en terrasse omgitt av blomsterkasser med nydelige, bugnende blomster. Det er også mulig å sitte under tak i et innglasset område i skyggen, for de som liker det.

Takk, reowil
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat med god service! Hyggelige ansatte, god hygiene og rask levering. Skal helt klart tilbakeFine omgivelser og sitteplasser i cafeen☕️

Takk, Relax31388002453

Reisende som så på Skarstad Gartneri & Gårdsmarked, så også på

Kongsvinger, Kongsvinger

Har du vært i Skarstad Gartneri & Gårdsmarked? Del dine erfaringer!