Jobb event

Arrangert jobbevent med møte, måltider og overnatting for 22 stk. Fantastisk sted, ypperlige... les mer

Anmeldt 5. november 2023
piaorderudd
Kan ikke bli bedre

Hele stedet var en opplevelse, kunne ikke blitt bedre. Rene fine rom med ett bad i særklasse. De... les mer

Anmeldt 30. juli 2022
hugbre
Tretten, Norge

Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Et levende sted med museer, hotell og restaurant. Brukes også som arena for kulturarrangementer. En fantastisk utsikt i alle retninger.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Ann_ChristinP_13
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte dette stedet i august 2018. Vi besøkte først det svært innholdsrike fengsels museumet. Her er det mye å se og bestyreren her har jobbet i fengsel i mange år og hadde mye å fortelle. Anbefaler alle å stikke innom her.
Neste stopp var krigs museumet innenfor festningsmurene. Også her ble vi møtt av en kunnskapsrik og engasjert guide. Mye nytt å lære om både festningens historie og betydning for Norge under krig, og nå i fredstid.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Simone L
Anmeldt 13. oktober 2018

Vi var der en lørdag utenfor høysesong, og da er det først og fremt de skikkelig flotte dørene, brostein og eksteriøret man ser for museet var stengt og restauranten lukket for privat selskap. Vi kommer tilbake neste sommer for å få se det vi ikke fikk sett nå.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 8. august 2018

Flott plass med en nydelig utsikt over en fin by plassert ved Glomma. Hit drar jeg gjerne tilbake for å nyte utsikten og frisk luft!!!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Torger S
Anmeldt 9. juli 2018

Omvisningen tok det historiske hendelsene ved fstningen og viste det museale delen. Avsluttet med en kaffe/te i fin utsikt.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, THORSTHO