“Middels”
Anmeldelse av Chang Ching AS

Chang Ching AS
Vurdert som nr. 6 av 20 Restauranter i Kongsvinger
Kjøkken: Asiatisk
Beskrivelse: Velkommen til Chang Ching Restaurant! Szechuan og Kantonesisk kjøkken. Fra og med 01/09/2021 har vi ny eier og nytt kjøkken. Dere finne menyen vår på Instagram : Changching74.
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Gjennomsnittlig kinamat i et lokale hvor ingen ting er gjort for å skape en trivelig atmosfære. Får følelsen av å være til bry for personalet når man kommer inn. Her spiser man og kommer seg ut så fort man kan.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Geir D

Anmeldt 4. september 2018

Restauranten har vært i 45 år, interiøret virker til å ha vært med siden begynnelsen! Men maten er bra, jeg spist Scampi, det var bra. min lille sønn ville ha pølse og pommes frites. Potetene var sprø. Damen som serverte var trivelig og blid.

Takk, Bernt L
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Huset fortsetter å levere på det jevne. Vi bestillte Chop shui deluxe og Andebryst i soyachilli saus. Maten kommer raskt og servitøren er oppmerksom.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, bj_rnl10
Anmeldt 24. juni 2018

Kjedelig inne.. Jeg så en annen bordet som ble ikke rent. .. rest mat igjen på bordet.
De smiler ikke som varmt velkommen. Jeg så en servitør ser hele tiden på mobil.. oppslukt.. De kommer med kniv og gaffel.. Mann sitter siden av veggen men kniv og gaffel lå ved tom stol.. Det gjør også middag og kaffe.. hvorfor de ikke la mat på mannen plass.. ikke på tom stol.
Den ser ikke ut som arbeidsklær,
Bestilt mat, kommer 2 minutter.. så det ble jo micro .. Veldig varmt..litt dyrt middag når de bruker micro.. disse ser ut ferdig middag.? ikke hjemmelagt.? Ris var god
skulle ha regning. vi må gå til disken og betale der.. Vi fikk ikke se kvittering hva det står.. Betalt beløp uten se kvittering.. synes jeg veldig dårlig service
alle regning skal kommer vår bordet.. men denne denne restuarant vi fikk ikke kvittering før alt ble betalt. får se kvittering .. de kommer ikke til oss med kvitering.
vi ble ikke spurt hva middag var
mannen satt bak disken.. og ikke god oppmerksomhet..
vet ikke hva han driver med. han satt og fokus.. tror det er noe med smart telefon
De smiler ikke.. og følt meg ikke varmt velkommen.. Må gå og betale selv bak disken.. fikk ikke sett kvittering før den ble betalt. kvittering kommer ikke VÅR bordet.. og ting plass på tom stol er mange minus på denne restuarant.. så det er bare en STJERNE

Gammel.- men rent.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Kjersti_B11
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Her får du god mat til en fin pris. De har prislagt seg veldig godt mtp kvaliteten. Du føler du får mye for pengene. Litt mye olje i maten. Du får ingen følelse av å spise sunn mat pga all oljen. Kan gjerne brukes mer grønnsaker i maten også. Anbefales om du vil ha kinesisk mat.
Veldig hyggelig betjening! Koselig restaurant!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Kjersti S

Reisende som så på Chang Ching AS, så også på

Kongsvinger, Kongsvinger

Har du vært i Chang Ching AS? Del dine erfaringer!