“Her må mye endres”

Chang Ching House
Vurdert som nr. 9 av 18 Restauranter i Kongsvinger
Kjøkken: Asiatisk
Anmeldt 7. august 2020

Alt kan bli bedre! Ingen vennlig mottagelse, men beskjed fra den andre enden av lokalet at vi får finne oss en meny. Umulig å finne et bord uten flekkete duk. Lokalet kunne nok trenge en liten oppfriskning siden det ikke ser ut til å være gjort noe særlig de siste 10-20 årene. Rengjøringen av brukte bord var i disse coronatider å sammenligne med fraværendse. Servitøren har stort forbedringspotensiale på alle felt, inklusive hvordan man går antrukket. Dessert var umulig å få, enten var det mye å gjøre ( 4 bord i bruk) og de var også gått bananer i går.

Takk, Geir D

Anmeldt 17. mars 2020 via mobile enheter

Slitent lokale, men bedre Kina mat får du ikke i distriktet. Kan anbefale innbakt and i sursøt saus.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Linda S
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Chang Ching House har i en årrekke vært en trygg havn blant Kongsvingers spisesteder, så er ikke tilfelle lengre.
Stedet har fått ny eier og det merkes, maten er en katastrofe.
Jeg og min kone bestilte to forskjellige retter men på bordet fikk vi to nærmest identiske retter og begge var bortimot uspiselige.
Hermetikk svømmende i en sursøt saus hvor kokken tydeligvis hadde helt oppi hele eddikflaska.
Dette holder ikke i 2020

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Ole F
Anmeldt 7. juni 2019 via mobile enheter

Dette var min fars favorittsted når vi dro til Kongsvinger for 35-40 år siden. Ikke rart det ser litt slitt ut. Nå bor jeg i Kongsvinger og droppa innom.
Vennelig betjening. God mat. Rimelig.
Koselig. Bedre enn de fleste kina-restauranter jeg har vært.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, r0lvh
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Gjennomsnittlig kinamat i et lokale hvor ingen ting er gjort for å skape en trivelig atmosfære. Får følelsen av å være til bry for personalet når man kommer inn. Her spiser man og kommer seg ut så fort man kan.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Geir D

Reisende som så på Chang Ching House, så også på

Kongsvinger, Kongsvinger

Har du vært i Chang Ching House? Del dine erfaringer!