“Fatastisk løft med nye eiere”
Anmeldelse av Chang Ching AS

Chang Ching AS
Vurdert som nr. 7 av 18 Restauranter i Kongsvinger
Kjøkken: Asiatisk
Beskrivelse: Velkommen til Chang Ching Restaurant! Szechuan og Kantonesisk kjøkken. Fra og med 01/09/2021 har vi ny eier og nytt kjøkken. Dere finne menyen vår på Instagram : Changching74.
Anmeldt 8. september 2021

Det er to fra kjent restaurant Nodee, å etter disse tok over er det blitt er fantastisk løft for maten og oplevelsen

Dato for besøk: september 2021
Takk, joakimem

Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Vi skulle kose oss hjemme med mat fra restauranten, dette har vi gjort jevnlig i over over 20 år. Vi har satt pris på god mat som kan nytes hjemme. Men denne gangen ble vi skikkelig skuffet. Maten var smakløs og ikke noe vi har lyst til å spise igjen. Vi har bestilt de samme rettene i mange år, men nå var det ikke til å kjenne igjen... så sorry, blir nok lenge til neste besøk.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, SiriSmeby
Anmeldt 24. april 2021 via mobile enheter

Vi dro hit for en hyggelig middag ute. Maten her var helt grei, men anden vi fikk var litt tørr. Servicen var ikke mye å skryte av da servitøren ikke var veldig engasjert. Spurte ikke om maten smakte eller gav oss et eneste smil. Kommer nok ikke tilbake hit.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, fluffycatpower
Anmeldt 7. august 2020

Alt kan bli bedre! Ingen vennlig mottagelse, men beskjed fra den andre enden av lokalet at vi får finne oss en meny. Umulig å finne et bord uten flekkete duk. Lokalet kunne nok trenge en liten oppfriskning siden det ikke ser ut til å være gjort noe særlig de siste 10-20 årene. Rengjøringen av brukte bord var i disse coronatider å sammenligne med fraværendse. Servitøren har stort forbedringspotensiale på alle felt, inklusive hvordan man går antrukket. Dessert var umulig å få, enten var det mye å gjøre ( 4 bord i bruk) og de var også gått bananer i går.

Takk, Geir D
Anmeldt 17. mars 2020 via mobile enheter

Slitent lokale, men bedre Kina mat får du ikke i distriktet. Kan anbefale innbakt and i sursøt saus.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Linda S

Reisende som så på Chang Ching AS, så også på

Kongsvinger, Kongsvinger

Har du vært i Chang Ching AS? Del dine erfaringer!