“Skjerp dere!”

Kjøkken: Asiatisk, Italiensk
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Skjerp dere Manis! Har hittil vært fornøyd med Manis, men dagens besøk var skuffende. Pommes frites var ikke ordentlig stekt, kalde grillede tomater! Lagt inn en ekstra kjøttbit, men noe seig, i den ene biffen!!! Fløtegratinerte poteter serverer dere nå i en skål på tallerken med biff og tilbehør. Før fikk man potetene i en egen skål, og de var ikke lunkne før, som i dag. Fikk avslag i prisen etter «klage»,det er for så vidt greit, men jeg foretrekker god mat til vanlig pris. Det blir jo slik at man tenker det finnes andre restauranter på Kongsvinger neste gang man går ut for å spise middag. Dessverre Manis, men dette er ikke bra, kan likevel være det blir et nytt besøk hos dere, men ikke mer hvis opplevelsen blir som i dag.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Kaj Elkjær K

Anmeldt 18. juni 2018

Helt greit sted å ta med familien ut på middag, god mat og god service. Trenger ikke reservere bord, men det kan være lurt :-D

Dato for besøk: august 2017
Takk, HildeH306
Anmeldt 17. mars 2018

Vi tok vårruller til forrett, perfekt stekt. Som hovedrett Scampi og Spare Rib. Begge deler smakte utmerket og var servert i rikelige mengder. Servitørene var blide og trivelige. Dette var et hyggelig restaurantbesøk verdt hver krone. Trivelig kveld!

Dato for besøk: mars 2018
3  Takk, Bernt L
Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Pizzabunnen var en skuffelse, halvfabrikata og det smakte man. Fyllet var godt. Maten og drikken var billig.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, IngerLineT
Anmeldt 7. februar 2018 via mobile enheter

Vi stakk innom for en pizza på vei til Oslo. Vi bestilte en stor pizza og som ble levert raskt. Pizzaen smakte meget godt og var mer enn nok til to sultne personer. Pizzaen kostet kr 185 og inneholdt blant biffkjøtt, pepperoni, champignon og ananas. I Oslo ville en tilsvarende pizza koste nesten det dobbelte. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, TomS417

Reisende som så på Manis AS, så også på

Kongsvinger, Kongsvinger

Har du vært i Manis AS? Del dine erfaringer!