“Ventebrød...”

Vurdert som nr. 1 av 19 Restauranter i Kongsvinger
Kjøkken: Grill, Meksikansk, Pizza, Tyrkisk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Gatekjøkken
Beskrivelse: Hyggelig restaurant med en allsidig meny. Vi serverer lunsj fra kl. 11.00 - 15.00 Lunsjmeny. Dagens lunsj 99,- Se vår webside for meny og priser. Vi har et godt utvalg av mineralvann, øl og vin. Vi har alle rettigheter i baren. Vi holder til vis a vis Jernbanestasjonen, buss stasjonen og taxi holdeplassen.
Anmeldt 6. november 2018

På Castrum har de helt grei mat og hyggelig betjening. Hadde de sluttet med frossengrønnsakene hadde jeg blitt glad for det trekker dessverre opplevelsen ned. Men en ting skal de ha de har DET beste vente brødet jeg har smakt noen gang og det er noe jeg gjerne stikker innom for.

Takk, HildeH306

Anmeldt 13. oktober 2018

Levende lys og blomst på bordet, isbiter i glasset, tannpirker og veldig godt ventebrød med nydelig smør etc. var små, men viktige detaljer som gjør at opplevelsen var svært positiv. Rask og effektiv kelner som var flink til å følge opp under hele måltidet. Vi spiste Castrums spesial, lasagne og hamburger, og alt ble nydelig presentert (for eksempel potetmosen til Castrums spesial var skikkelig lekkert dandert, - som et kunstverk). Da vi var der, så var det gjester i alle aldre. Restauranten har også mange barnestoler.

1  Takk, Ingeborg56
rogerblikkberget, Agency / Consultant på Castrum Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Hei Ingeborg56, vi beklager at vi ikke har svart deg tidligere. Tusen takk for fine ord. Mvh. Roger Blikkberget, Castrum Spiseri

Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk mat, vært der med flere anledninger og blir aldri skuffet ! Itilegg starter de med og servere et godt nybakt brød som er helt unikt. ! 10/10

1  Takk, martin1995nyg
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Nå har vi spist på Castrum resturang ved gjevne mellomrom i ca 3 år, maten og cervisen har altid hvert på toppnivå. Er dere på jakt etter en perfekt matopplevelse så er det bare å ta turen til Castrum.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 354kayj

Hei Kay, beklager den sene tilbakemeldingen. Takk for veldig fine ord. Mvh. Roger Blikkberget, Castrum Spiseri.

Anmeldt 10. august 2018

Veldig god mat (en halvmeter varmt ventebrød!), men noe høyt prisnivå. Rask servering av trivelige servitører. Men hvorfor kjedelige "grønnsaker fra pose"?!? Til scampi i karrisaus hadde det vært bedre med en salat enn blomkål og gulrot fra pose...

Dato for besøk: august 2018
Takk, Anne Berit G

Reisende som så på Castrum Spiseri, så også på

Kongsvinger, Kongsvinger

Har du vært i Castrum Spiseri? Del dine erfaringer!