“Hyggelig sted med god og rel. billig mat”
Anmeldelse av Castrum Spiseri

Castrum Spiseri
Vurdert som nr. 1 av 19 Restauranter i Kongsvinger
Kjøkken: Grill, Meksikansk, Pizza, Tyrkisk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Gatekjøkken
Beskrivelse: Hyggelig restaurant med en allsidig meny. Vi serverer lunsj fra kl. 11.00 - 15.00 Lunsjmeny. Dagens lunsj 99,- Se vår webside for meny og priser. Vi har et godt utvalg av mineralvann, øl og vin. Vi har alle rettigheter i baren. Vi holder til vis a vis Jernbanestasjonen, buss stasjonen og taxi holdeplassen.
Anmeldt 2. september 2019

Alltid god service. Maten er litt over middels god, og prisene er hyggelige. Det kan være lurt å bestille bord i helgene.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, bga62

Anmeldt 29. august 2019

Veldig god mat i rikelige mengder. Fikk glutenfritt brød uoppfordret da en i selskapet bestilte glutenfri mat. Veldig god service!

Dato for besøk: august 2019
Takk, ingunnmgd
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

En helt vanlig mandag. Nyyydelig ventebrød før en kjempegod plankestek med hvitløksaus/peppersaus. Perfekt stekt biff. Hit kommer vi gjerne igjen.

Dato for besøk: august 2019
Takk, runehaseth
Anmeldt 31. juli 2019

Vi skulle ha en fin middag, det fikk vi. Behagelig service. Maten var førsteklasses. Vi valgte torsk med bacon. Fisken var førsteklasses og perfekt tilberedt. Jeg er ikke glad i brekkbønner, men de smakte nydelig.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Bernt L
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Meget ren og pen restaurant med meget god mat og hyggelig betjening. Fikk servert gratis ventemat , som var et pluss. Kommer gjerne tilbake dit en annen gang.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, brittug

Reisende som så på Castrum Spiseri, så også på

Kongsvinger, Kongsvinger

Har du vært i Castrum Spiseri? Del dine erfaringer!