“Hyggelig kveld !”

Vurdert som nr. 1 av 18 Restauranter i Kongsvinger
Kjøkken: Grill, Meksikansk, Pizza, Tyrkisk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Gatekjøkken
Beskrivelse: Hyggelig restaurant med en allsidig meny. Vi serverer lunsj fra kl. 11.00 - 15.00 Lunsjmeny. Dagens lunsj 99,- Se vår webside for meny og priser. Vi har et godt utvalg av mineralvann, øl og vin. Vi har alle rettigheter i baren. Vi holder til vis a vis Jernbanestasjonen, buss stasjonen og taxi holdeplassen.
Anmeldt 12. august 2021

Har litt blandet erfaring fra dette stedet tidligere, men nå hevet de seg flere hakk. Vi ble raskt vist til vårt reserverte bord og vi fikk passe tid til å bestemme oss for rett. Ventebrødet på Castrum er nesten verdt et besøk alene der det kommer nystekt og delikat. Alle i følget fikk maten samtidig, pluss for det. Maten var pent presentert, spesielt plankesteka var delikat anrettet. Synd da at den ene biffen var gjennomstekt i stedet for medium minus som var bestilt.

Dette var en bursdagsmiddag og veldig hyggelig av stedet å gi gratis dessert med et spektakulært stjerneskudd på toppen.

De ansatte var høflige og ga utmerket service. Bortsett fra feilskjæret med biffsteking var det en hyggelig restaurantopplevelse.

Takk, RunarF7

Anmeldt 30. juli 2021

Denne restauranten ligger øverst på Tripadviser, og vi hadde nok for høye forventninger. Servicen er hyggelig og god, men alle bestillinger tok lang tid. Bestilte tyrkisk mat, men angrer på det. Veldig enkelt. Prøver noe annet i kveld.

Takk, birgitbn
Roger B, Byrå/konsulent på Castrum Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2021

Hei birgitbn, tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager at ditt besøk hos oss ikke ble som forventet. Mvh. Castrum Spiseri

Anmeldt 2. juli 2021

Stakk innom for lunsj underveis. Nydelig nystekt pidebrød med hvitløkssmør og hvitløksdressing til mens vi ventet på maten. Cæsar-salaten hadde overhodet ingenting med Cæsar-salat å gjøre - inneholdt verken romano-salat eller Cæsardressing men var så full av deilig marinert kylling og sprøstekt bacon at den passerte glatt gjennom sensuren :-D Men kan kalle den kyllingsalat heller.
Hyggelige folk og god service.

Takk, Mountain_08
Anmeldt 18. juni 2021

Utmerket service, nydelig mat, herlig "ventebrød" og kaffe på kjøpet. Rause porsjoner - mye for pengene. Castrum holder internasjonal standard. Stolt over å ha et slikt sted i Kongsvinger! Til dere som klager: Hold dere hjemme surmulende over halvfabrikatamat! Castrum anbefales på det varmeste... undertegnede er ingen novise når det gjelder restauranter i Norge og i mange andre land. Vennlig hilsen Lisbeth A. Chumak, Kongsvinger (restaurant-løve).

Takk, 676lisbethc
Anmeldt 2. juni 2021

Veldig god service, god mat og service. Skal du spise i Kongsvinger, gjør det her!! Fint utvalg av mat fra Italia, Tyrkia og ellers «norske» retter.

Takk, OleBDokken

Reisende som så på Castrum Spiseri, så også på

Kongsvinger, Kongsvinger

Kongsvinger, Kongsvinger

Har du vært i Castrum Spiseri? Del dine erfaringer!