Lol.travel
Agoda.com
Trip.com
Anmeldt 26. april 2019

ikke noe klimaanlegg så når jeg kom til hotellet ca.18.00 så var rommet nærmere 40 grader. prøvde å få lufte hjalp litt, men måtte lukke vinduet på natten for det var mye bråk fra veien. ikke så mye utvalg på frokosten og det var ingen som sjekket om det var tomt for kaffe og lignende.

Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, Truls-Petter K
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Grei beliggenhet, i gangavstand til byen.
Gode parkeringsmuligheter utenfor, så langt alt vel. Men fra resepsjonen og inn er det tydelig at dette hotellet burde renoveres. Og når én ser rommene - så er det bare til å bli forundret over at dette kan leies ut. Skitne vegg- til veggtepper. Håpløs belysning. Et helt elendig bad, som ikke lar seg tørke, dvs at det er konstant fuktig. Rett og slett ulekkert. Én overnatting i et slikt rom er én overnatting for mye.
På den positive siden - maten var helt grei.
Det kan hende at de har nyere og bedre rom enn det jeg fikk tildelt - men uten garanti for en helt annen standard på rommene, så er gjensyn med dette hotellet uaktuelt.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, Fantonaldo
Anmeldt 3. mai 2017 via mobile enheter

Min venninne og jeg var på en veldig koselig matopplevelse på Vinger hotell den 29. april. Nydelig og mye mat anbefales på det varmeste, neste gang vil vi prøve a la carte restauranten. Vinger hotell på Kongsvinger i hedmark.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Ellen B
VingerHotell, Salgssjef på Vinger Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mai 2017

Hei Ellen!

Så hyggelig at dere hadde det fint på vår temaaften. Veldig koselig at dere ønsker å komme å besøke Restaurant Generalen igjen!
Vi er nå igang med å planlegge vår neste temaaften. Kanskje vi ses da også!

Ha en fin dag!

Anmeldt 9. august 2015 via mobile enheter

Steder ligger fantastisk til og har virkelig et potensiale. Flotte rom, fin utsikt, ryddig og rent. Frokosten var veldig bra med godt utvalg og det meste hjemmelagd. Dessverre opplevde vi mye tull med reservasjoner, nøkkelkort, priser og oppfølging fra resepsjon både på dag og natt. Hadde de hatt dette på plass og hatt en helt annen serviceinnstilling, evne og vilje til å løse problemer, hadde dette stedet fortjent 5 stjerner.

Dato for oppholdet: august 2015
4  Takk, Haggis170
VingerHotell, Director of Sales på Vinger Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2017

Takk for din tilbakemelding.

Anmeldt 21. juli 2015 via mobile enheter

Frokosten var elendig, det var møkkete bord, lite pålegg, tørr og kald bacon, overkokte egg, tom for juice, spa anlegget stengt, altfor dyrt for så mange mangler

Kommer nok ikke til å besøke dette hotellet igjen. Anbefaler ikke til andre. Dette er for dårlig

Dato for oppholdet: juli 2015
5  Takk, 522arvids

Hei Arvid,

Takk for din tilbakemelding.
Vi har gjort mange forbedringer på Vinger Hotell på de siste to årene, deriblant har vi tatt tiltak på vår frokost.
Vi har også pusset opp i vår velvære avdeling i fjor høst.

Vi håper vi kan få velkomne deg som gjest ved senere anledning.