“Gokart”

Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: 1-2 timer
Nyttig informasjon: Aktiviteter for yngre barn, Baderomsfasiliteter
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Et veldig morsomt avbrekk for hele familien. "Barna" på 9, 17 og 19 år hadde det kjempe gøy. Kan absolutt anbefales.

1  Takk, Marianne R

Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Vi var her 2 voksne og 5 barn og hadde bestilt escape room, bobblefotball og lasertag til en super pris. Vi ble møtt av kjekke ansatte som forklarte alt så pass nøye at han minste på 6år og forstod. Etter en time i escape rommet, som vi løste ved hjelp av barn og voksne, gikk turen videre til bobblefotball og lasertag. Inni mellom fikk vi også prøve promillebrille fotball og gyro og fikk lett servering underveis. Kjempe opplegg for store og små og når vi skulle gjøre opp ble det enda billigere enn avtalt. Vi kommer garantert tilbake for mer gøy hos gjengen på LAPark

1  Takk, Stein J
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Sammen med 40 kolleger la vi sommeravslutningen vår til Lista adrenalinpark. Både gocart og ulike Escape Room gjorde dette til en vellykket happening! Vi fikk også benytte oss av et grupperom hvor vi hadde det sosialt utover kvelden. God service og tilrettelegging i forkant og under besøket!

Takk, Jarl Håkon E
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Vi var på Tesla rommet, det var mange stillige effekter. Det som trakk det ned var at det ikke var like gjennomført som de orginale escape rommene. Fikk inntrykk om at dette er kopiert fra en annen plass. Synes ikke at hintene vi fikk ledet oss videre, samt at når vi løste en ting var det ikke logisk hvor i skulle fortsette.

Takk, Alexandra A
Les flere anmeldelser
Anmeldt 5. april 2017 via mobile enheter

Dette var morsomt! Veldig annerledes og spennende. Vi hadde det gøy i det øyeblikket vi kom inn døra. Oppgavene vi skulle gå gjennom var vanskelige i den forstand at vi måtte være både kreative, raske, samarbeidsvillige og impulsive. I team. Det hadde vært kjedelig om oppgavene var enklere. Det var mange "aha" opplevelser, da vi endelig skjønte løsningene på dem.
Jeg gleder meg stort til å prøve de to andre rommene : "Andre Verdenskrig" og "Tesla"
Adrenalinparken er ett kjærkomment tilbud til besøkende i Lister kommunene, og er absolutt verdt å besøke.

Takk, susannep838

Reisende som så på Lista Adrenalin Park, så også på

Farsund, Vest-Agder
Farsund, Vest-Agder

Har du vært i Lista Adrenalin Park? Del dine erfaringer!