Nydelig

En heilt super dag i parken. Vår 13 år gamle funksjonshemmede gutt Daniel koste seg sååå mye. Han... les mer

Anmeldt 29. april 2021
eirikgaupsethr
Kristiansand, Norge
Kjempebra Escape room!

Escape room Agent 00X var kjempebra! Familie på fem hadde det veldig moro. Masse bra effekter og... les mer

Anmeldt 29. september 2020
DKH68

Anmeldt 22. oktober 2019 via mobile enheter

Vi var en venninnegjeng på 7 stk som fikk boltre oss i Hangover rommet.
Det var ei nydelig vertinne som tok i mot oss.
Virkelig en aktivitet jeg anbefaler andre å prøve! Kjempegøy

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, AnitaSonge
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Var her sammen med kollegaer på jobb, - en vel anvendt kveld! Team-work må til for å løse oppgavene, - og vi klarte det med 1 minutts margin!
Skikkelig engasjerende og artige oppgaver! Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, viml1
Anmeldt 15. juni 2019 via mobile enheter

Vi la sommerfesten med de ansatte til aktivitetsparken. Vi kjørte gokart, spilte Escaperoom og hadde grillfest. Det er et stort område å boltre seg på, med aktiviteter for enhver smak. De ansatte strekker seg langt for at man skal føle seg ivaretatt! vi kommer garantert tilbake!

Dato for opplevelse: juni 2019
3  Takk, jarlh_kone
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Gøy for store og små. Visstnok 5 forskjellige rom å unnslippe fra. Vi prøvde familierom som var kjempespennende utfordring for både store og små.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, borgeelle
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Et veldig morsomt avbrekk for hele familien. "Barna" på 9, 17 og 19 år hadde det kjempe gøy. Kan absolutt anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Marianne R