Booking.comUSD 237
eDreamsUSD 237
CheapTicketsUSD 235
Orbitz.comUSD 235
Anmeldt 8. august 2018

Rommet var meget bra og rent. Maten var meget god og servicen var meget god Her trivdes vi begge stort bedre har vi ikke hatt det i Farsund.Dette er et historisk hotell og vi trivdes der. Frokost lunch og middag var meget bra.

Takk, scandinaver
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Supert lite hotel i Farsund. Vi hadde et stort pent og moderne familierom som var perfekt for 4. Rommet lå i den «nye» delen med god standard og stort bad. Vi fikk god frokost og betjeningen var veldig hyggelig. Anbefales på det varmeste.

Takk, Trym V
Rederiet H, Daglig leder på Rederiet Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Hei! Takk for veldig hyggelig besøk og flott tilbakemelding. Ønsker dere alle en riktig fin sommer videre og velkommen tilbake:) Therese

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat med variert meny. Maten smakte veldig godt og var fint fremstilt, MEN elendig service. Mye rot og ingen ydmykhet pga feiltakelse. Helhet så ender jeg nok aldri opp her igjen, Dessverre.

Takk, Jenny C
Rederiet H, Leder  på Rederiet Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Hei:) Tusen takk for din tilbakemelding.
Vi var dessverre veldig uheldige denne dagen, da vi hadde en router som krasjet. Dette resulterte i at ingen bonger med matbestilling ble sent til kjøkkenet. Vi oppdaget dette og informerte alle gjestene om hva som hadde skjedd, og tok opp bestillinger på nytt. Dette resulterte i noe ekstra vente tid. Vi gjør alltid vårt beste for å yte best mulig service, og synes det er synd at du opplevde at vi ikke gjorde det i dette tilfellet. Beklager det. Håper du vil gi oss en ny mulighet til å vise at vi kan yte service. Ønsker deg en riktig fin sommer videre :) -Therese

Anmeldt 9. juli 2018

Hotellet har en enkel standard, men med gode senger og hyggelig betjening. Vi hadde et de-luxe rom med god utsikt. Vi spiste middag og frokost på hotellet. Begge deler var klart under middels. Ellers er Farsund en trist by etter kl.18 en lørdagskveld midt på sommeren.

Takk, tgstbh2410
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Som å reise tilbake til 1956!
Eneste rommet som var ledig var Rederisuiten! Man trekker på smilebåndet over nøkkelhull kortet til døra og reiser tilbake til 1956!
Bøkene i bokhylla omhandlet for det meste sjølivet og handles flåtens historie. Jon Michelet’s serie var selfølgelig på plass.
Små detaljer mangler for å kunne gi hotellet topp score, men med gjennomført stil og et fantastisk etusiastisk personale er det nesten helt i toppen!
Om jeg ville bodd her en fang til...? Absolutt!!!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, carlg585
Rederiet H, Daglig leder på Rederiet Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2018

Hei Carl!

Tusen takk for besøket og veldig hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg og dine en riktig flott sommer, og velkommen tilbake til oss:)
-Therese