Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Bra hotell i en flott liten by/tettsted.

Vi hadde Redersuiten og den var veldig romslig og med flott utsikt.
Det var og reint og fint og med sjarmerende interiør.

God mat i restauranten, god frukost og hyggelig betjening. Fint uteområde.

Takk, epseh
Hilde Rullestad, Markedsføring på Rederiet Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Takk for god tilbakemelding. Godt å høre at du trivdes i vår Redersuite.

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Nattens overnatting var helt ok, men rommet vi fikk (Telexrommet) var ikke som vi hadde forventet oss. Middagen var god. Likeså var frokosten. Hyggelig betjening. Beliggenheten var også helt topp. Helt på bryggekanten.

Takk, Arne Gunnar H

Hei
Takk for tilbakemelding. Godt å høre at både mat, betjening og beliggenhet var god.
Ta gjerne kontakt angående forventningene til rommet slik at vi kan møte de bedre ved en annen anledning.

mvh
Team Farsund

Anmeldt 11. juli 2020

Lite, koselig hotell med god atmosfære. Hyggelige og hjelpsomme ansatte. Fint rom (vi hadde rom 305). Veldig gode senger. Stort bad og stor dusj. Sjøutsikt. Lun fin uteplass. Endelig et sted med kjøleskap så vi kunne ha kald vin på rommet. Hotellet hadde gode hygiene rutiner for å unngå korona virus. Betalte 2390kr for en overnatting så synes prisen var litt høy for et sted som Farsund. Fikk sove lite pga høy musikk fra en restaurant i nærheten.

Takk, Marian S
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Et «kjedefritt» hotell i et gammelt hus midt i lille Farsund. Stort rom med god seng, stort bad, TV og Internett. Men kanskje bare ferievikarer på jobb? Savnet av en voksen ledelse i spisesalen var merkbar, særlig i koronatider. Porsjonspakker til frokost er greit, men det bør bys på mer enn en kopp kaffe.

2  Takk, magnen2018
Anmeldt 22. juni 2020

Vi bodde på rommet "Ørnen" som er lekkert innredet og hadde flott utsikt, så det var veldig bra. Dessuten er det bra med gratis parkering. Men sengen hadde en liten dyne, det var kun et stort håndkle på badet, det var ikke såpe i dusjen og veldig hardt dopapir. Beliggenheten på hotellet er flott, men Farsund sentrum er lite. På bestillingen av rommet så sto det at jeg hadde bestilt overnatting uten overnatting, så vi prøvde ikke frokosten. Men på fakturaen jeg fikk da jeg betalte sto det for rom med frokost, - og det er jo litt rart for det er jo annen moms på overnatting og på mat. På bestillingen jeg mottok så sto det at innsjekkingen var fra kl 15.00, og vi kom derfor til hotellet først nærmere kl. 18.00 og ble veldig overrasket over å komme til låst hotell fordi resepsjonen kun er bemannet mellom kl 08.00 og kl 12.00 på søndager. Heldigvis så møtte vi en familie som sa at de også hadde kommet til låst dør på hotellet, så de kunne hjelpe oss. Men jeg hadde ikke mottatt noen beskjed på forhånd om den begrensede åpningstiden på forhånd, og et hotell forventer jeg er oppe til minimum kl. 20 eller 21 hver dag, - og dette var i skolens sommerferie som jeg antar er høysesong for hotellet. Jeg syntes det hadde vært ryddigere om hotellet hadde f.eks. hadde en regel om ingen utsjekk eller innsjekk på søndager på grunn av at hotellet holder hviledagen hellig. Men da jeg sjekket ut ved 9.30-tiden på mandagen, så var det flere gjester foran meg som var kommet for å sjekke inn på hotellet, - det syntes jeg var overraskende tidlig. Hotellet har et maritimt tema, - og det gjenspeiler både navnet på hotellet og historien av bygget, - og det synes jeg er glimrende for jeg liker hoteller med særpreg.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Ingeborg56
Hilde Rullestad, Markedsføring på Rederiet Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2020

Takk for din tilbakemelding. Hyggelig at du var veldig fornøyd med rommet og likte vårt maritime tema, vår historie er viktig for oss. Vi er et lite hotell i en liten by og det er for mange litt av sjarmen i Farsund. Vi beklager at du ikke hadde fått god nok informasjon angående innsjekkings rutinene våre. Vi har rutiner som også ivaretar gjester som har ankomst utenom vår vanlige åpningstid, slik at vi kan ta i mot alle gjester, uansett når de kommer.

mvh
Hilde