Booking.comUSD 218
eDreamsUSD 218
Orbitz.comUSD 218
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi overnattet i et familiesrom fra søndag til mandag, og nøt oppholdet vårt. Hotellet er sentralt plassert i Farsund, og familierommet var stort og godt for 2 voksne og en ungdom. Badet var veldig stort og hadde gode badeprodukter. Frokosten var veldig god, men sønnen savnet bacon (det fantes iblandet eggerøren) og mor i huset savnet Yoghurt naturell til den deilige fruktsalaten. Ellers var alt perfekt. Vi kommer gjerne tilbake, men vil da velge en annen dag da restauranten er åpen (stengt på søndag kveld). Anbefaler alle en sykkeltur på Listalandet (turistkontoret er 100 m fra hotellet, og det er superenkelt å bestille sykler på nett)

1  Takk, Linusmamma
Hilde Rullestad, Markedsføring på Rederiet Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Takk for fine tilbakemeldinger. Hyggelig å høre at dere gjerne kommer tilbake.

Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Vi fikk en varm velkomst av en serviceinnstilt resepsjonist da vi sjekket inn. Vi hadde bestilt romantisk opphold 1 natt inklusiv 3 retters med vinpakke på kvelden. Rommet var romslig og veldig koselig, helt topp dobbeltrom! Maten i restauranten var av høyeste kvalitet og vi ble vartet opp av en veldig hyggelig servitør!
Frokosten kunne vært litt bedre med mer utvalg, men oppholdet på rederiet hotell sto til våre forventninger. Kunne absolutt kommet tilbake hit! Om du planlegger overnatting i Farsund er dette hotellet du skal ligge på!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Ingunn S

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så fint at dere hadde et flott romantisk opphold.

Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Fikk en hyggelig velkomst på Rederiet hotell i Farsund ☺️ Vi hadde med Herman og det var ingen problem å ha med hund. Fikk god mat og god oppvartning av personalet Hotellet har tidligere vært kontor for et rederi og det var mye historie i veggene ☺️ Første dag med åpen restaurant så det var endel mennesker der.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, kjetilmoth

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Så bra at både dere og Herman hadde et godt opphold.

Anmeldt 7. desember 2020

Eldre Hotell med sjel, og maten var god.

Men da vi betalte for to stk kjærestepakker, men dag to måtte etterspørre det meste, så var dette mye penger brukt for lite. (Endte ikke opp med det vi skulle)
Rommet (suiten) var stort, og badet var av nyere dat og var rent og pent:)
Trengs litt kosting av løv på terassen til rommet:)

Men hotellet var rolig og skikkelig koselig resturant med kjekk servitør.
Kunne godt reist tilbake,men ville ikke betalt ekstra for en kjærestepakke.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, astriveronica
Anmeldt 9. august 2020

Besøkte for første gang, etter å ha funnet hotellet via historiske hotell. Opplevde er hotell uten atmosfære, nedslitt, flekkete tepper i fellesområder, slitne bad, trekkfulle vinduer osv.

Spiste i restauranten, grei, men kjedelig mat, lite fristende meny og likegyldig service. Sjokkerende dårlig på smittevern. Fra vårt jord i restauranten så vi samme betjening som betjente kunder I baren, i resepsjonen, tok i mot betaling, ryddet bord og serverte uten å desinfisere hender mellom ulike operasjoner. Ved frokosten lå hele brød fremme som hver gjest selv skjærte opp, joda det lå servietter der til å holde brødet med, men flere gjester droppet det. Antibac sto lite synlig og et godt stykke fra buffet. Opplevde ikke at hotellet tok reelt ansvar ift smittevern.

2  Takk, Hegjoh
Hilde Rullestad, Markedsføring på Rederiet Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Hei
Så leit at du ikke hadde en fin opplevelse hos oss opplevde at smittevernet ikke var bra nok. Vi tar selvfølgelig smittevern alvorlig og skal følge de til en hver tid gjeldende retningslinjene som er gitt. Vi skal ta en ny runde med våre ansatte slik at vi er sikre på at de blir fulgt. Antibac står utplassert flere steder, inkludert ved buffeten, men vi skal selvfølgelig forsikre oss om at de får en synlig plassering.