Expedia.comUSD 145
Orbitz.comUSD 145
Vio.comUSD 155
Anmeldt 4. september 2018

Helt fint og rent rom med forholdsvis nytt interiør. Store vinduer og balkong med utsikt utover fjorden. Bare at den utsikten som en gang var er stengt av 4-5 store oljeletingsfartøy i opplag og en industrihavn på motsatt bredd av fjorden. Ikke mye idyll igjen her. Fikk ikke gleden av å prøve restauranten eller å smake på frokosten. Hotellet funker til å sove på og sikkert til å ha møter/konferanser.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, bergerac42
Anmeldt 20. august 2018

Topp service fra et personal som var blide og imøtekommende. Denne helgen hadde vi full pensjon og maten vi fikk servert var nydelig og variert.
Store rom med utsikt til vannet var supert. Flott med teppefritt rom.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Tiara245
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Rommet var bra og sengene gode. Stille og rolig. Betjeningen utrolig blide og hyggelige. Maten var nydelig. Matpakker var ikke noe problem da vi skulle ut på tur. Godt med parkeringsplasser og sykkelutleie. Rent og pent. Kan trygt anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Kate E
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Dette er et hotel som trenger oppgradering over hele linja! Slitent interiør, kjedelig og smakløs mat, ubenyttet potensiale mht uteområdet ved sjøen. Veldig dyrt, absolutt ikke valuta for pengene!
Kommer ikke tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, AnneG375
Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

Vennlig mottakelse.
Store og fine rom, alle med egen terrasse og utsikt til sjøen. Pluss for tregulv, ingen tepper på rommet.
God restaurant, men litt snevert utvalg som sikkert endrer seg når sommer sesongen slår inn. Bestilte breiflabb, den kom perfekt tilberedt. Hotellet har ikke strøm på parkeringsplassen, men de ordnet en skjøteledning så jeg fikk ladet bilen over natten. Dette var super service!
Kommer gjerne hit igjen.

Dato for oppholdet: april 2018