Inger R
    71.3 km fra Farsund Fjordhotell
    Ved stranden
    Se flere hoteller i Farsund
    Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Som et par som ønsket stillhet og ro var dette perfekt. Vi var her utenom sesong og vi var da alene i restauranten utenom et annet par. Helt nydelig, uten ungebråk og annet. Maten var nydelig. Bestilte fiskesuppe til forrett og biff til hovedrett. Alt var veldig godt og med god vin. Koselig og oppmerksomme kelnere, ikke lang ventetid på mat. Hotellet bærer preg av 80-talls fordums glans, men med rene rom og litt nostalgisk historie. Veldig koselig og vi kommer gjerne igjen i sesongen som nok er sommertid. Anbefales absolutt, og ta gjerne et besøk til Torvets kolonial for en sørlandspils. Ta også turen innom Lista fyr son ligger ca. 2 mil unna med flott natur og utrolige fugleopplevelser:) @fuglevern #norskornitologiskforening

Dato for oppholdet: oktober 2018
    2  Takk, annesI4209EX
    Anmeldt 4. september 2018

Helt fint og rent rom med forholdsvis nytt interiør. Store vinduer og balkong med utsikt utover fjorden. Bare at den utsikten som en gang var er stengt av 4-5 store oljeletingsfartøy i opplag og en industrihavn på motsatt bredd av fjorden. Ikke mye idyll igjen her. Fikk ikke gleden av å prøve restauranten eller å smake på frokosten. Hotellet funker til å sove på og sikkert til å ha møter/konferanser.

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, bergerac42
    Anmeldt 20. august 2018

Topp service fra et personal som var blide og imøtekommende. Denne helgen hadde vi full pensjon og maten vi fikk servert var nydelig og variert.
    Store rom med utsikt til vannet var supert. Flott med teppefritt rom.

Dato for oppholdet: august 2018
    1  Takk, Tiara245
    Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Rommet var bra og sengene gode. Stille og rolig. Betjeningen utrolig blide og hyggelige. Maten var nydelig. Matpakker var ikke noe problem da vi skulle ut på tur. Godt med parkeringsplasser og sykkelutleie. Rent og pent. Kan trygt anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
    1  Takk, Kate E
    Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Dette er et hotel som trenger oppgradering over hele linja! Slitent interiør, kjedelig og smakløs mat, ubenyttet potensiale mht uteområdet ved sjøen. Veldig dyrt, absolutt ikke valuta for pengene!
    Kommer ikke tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2018