Booking.comUSD 193
TripadvisorUSD 193
Priceline
eDreamsUSD 193
Anmeldt 18. juli 2021

Hotellet gir oss en følelse av å være på 70-tallet, mørkt og dunkelt. På flere områder skriker det etter renovering. Terrassen har betongheller som er delvis mosegrodde og et rustent rekkverk. To svært ukomfortable stoler av metall uten puter gjorde opphold der lite fristende. Døren til rommet hang i karmen - nøkler av metall hører fortiden til. Utsikten ble skjemmet av flere supplyskip i opplag og et industriområde. Baderommet, var bra med nye fliser, badekar og dusj. Vi besøkte restauranten for en middag. Vi valgte begge pannestekt breiflabb - den var tørr og med enkelt tilbehør av råkost. Til maten valgte vi to øl (0,4). Prisen kr 894 sto overhodet ikke i forhold til det vi fikk servert. Frokosten må beteges som enkel, men grei nok.

Takk, Finn P. O
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Et rolig fint sted. Litt slitt sted, men rent og pent alle steder. Rommet er luftig og balkongen er gull verd.
Frokosten er bra og smaker godt.
Menyen kunne vært litt mer rikholdig enn den er. En type saus er ikke nok.
Jeg koser meg her og kan anbefale stedet.

Dato for oppholdet: mai 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, 849ingerr
Anmeldt 18. november 2020

Opphold meg der 4 netter, god service, frokosten var ikke å skryte av men godkjent. Rommene var stilig, men begynner å bli gammeldags og slitne, sengen tja, har kjent bedre. Resturanten hadde begrenser med valg, men det som var servert var helt greit nok uten at det var den kulinariske opplevelsen.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Frode L
Anmeldt 19. mars 2020 via mobile enheter

Jeg hadde besøk av to tremenninger fra USA, og vi var i Farsund for å vise dem barndomshjemmet til bestefaren i Reisvåg i Spind. Vi overnattet på Farsund Fjordhotell og vi var fornøyd. Det var en søndag, så restauranten var stengt, men de hadde pizza, så det gikk greit.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, norwegiantravaller
Anmeldt 18. juni 2019 via mobile enheter

Var her for kort overnatting. Rom med balkong og utsikt( 3 båter i opplag skjemmet utsikten). Vi bestillte pizza til kvelden, da vi kom frem. Den ble laget omgående- og smakte godt. Fin service. Store og lyse rom med gode senger. Rent og pent.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Terje F