Booking.comUSD 195
TripadvisorUSD 195
Priceline
eDreamsUSD 195
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt langweekend på Fjordhotellet. Ved inngangen blir vi møtt av flag og søppelbøtte fra Henning Olsen is og blomsterkrukker med mer ugress enn blomster. Rommet var ok og terrassen også. Vi spiste blåskjell i restauranten fredag kveld. Fant 9-10 blåskjell som ikke hadde åpnet seg. Gjorde servitøren oppmerksom på det, men hun bare smilte. Den neste servitøren tilbø oss mer blåskjell eller mer pommes-frites. Om natten satt vi begge på do og var uggen hele neste dag. Det resulterte i at vi bestilte pizza fra Pizzabakeren. Da vi sjekket ut på søndag fortalte vi resepsjonist hva vi hadde fått fredags kveld og hun sa: Det må jeg bare beklage. Ingen refusjon, full betaling for middagen på fredag. Dette er et hotell som vi aldri kommer tilbake til, ei heller anbefale til noen.

Takk, Claus1404
Anmeldt 18. juli 2021

Hotellet gir oss en følelse av å være på 70-tallet, mørkt og dunkelt. På flere områder skriker det etter renovering. Terrassen har betongheller som er delvis mosegrodde og et rustent rekkverk. To svært ukomfortable stoler av metall uten puter gjorde opphold der lite fristende. Døren til rommet hang i karmen - nøkler av metall hører fortiden til. Utsikten ble skjemmet av flere supplyskip i opplag og et industriområde. Baderommet, var bra med nye fliser, badekar og dusj. Vi besøkte restauranten for en middag. Vi valgte begge pannestekt breiflabb - den var tørr og med enkelt tilbehør av råkost. Til maten valgte vi to øl (0,4). Prisen kr 894 sto overhodet ikke i forhold til det vi fikk servert. Frokosten må beteges som enkel, men grei nok.

Takk, Finn P. O
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Et rolig fint sted. Litt slitt sted, men rent og pent alle steder. Rommet er luftig og balkongen er gull verd.
Frokosten er bra og smaker godt.
Menyen kunne vært litt mer rikholdig enn den er. En type saus er ikke nok.
Jeg koser meg her og kan anbefale stedet.

Dato for oppholdet: mai 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, 849ingerr
Anmeldt 18. november 2020

Opphold meg der 4 netter, god service, frokosten var ikke å skryte av men godkjent. Rommene var stilig, men begynner å bli gammeldags og slitne, sengen tja, har kjent bedre. Resturanten hadde begrenser med valg, men det som var servert var helt greit nok uten at det var den kulinariske opplevelsen.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Frode L
Anmeldt 19. mars 2020 via mobile enheter

Jeg hadde besøk av to tremenninger fra USA, og vi var i Farsund for å vise dem barndomshjemmet til bestefaren i Reisvåg i Spind. Vi overnattet på Farsund Fjordhotell og vi var fornøyd. Det var en søndag, så restauranten var stengt, men de hadde pizza, så det gikk greit.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, norwegiantravaller