Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 25.08.22
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 25.08.22
Anmeldt 22. juli 2021

Store rom.herlig dusj.god frokost.gratis parkering.Hyggelig personale.Anbefales.Fin beliggenhet og flotte strender like i nærheten. Bodde der 4 netter og fikk med oss Lindesnes fyr og Lista fyr og Flekkefjord.

Takk, kari b
Anmeldt 20. juli 2021

Tilbragte 3 netter på Farsund Fjordhotell. Greit middelklasse hotell. Bærer preg av noe manglende vedlikehold. Alle rom med fjordutsikt. Vårt rom noe slitt, men hadde ikke mangler. Rengjøring av rom daglig, vårt rom ble tatt etter kl. 1500 begge dager.
Spiste middag 2 kvelder i restauranten. Ok restaurant, maten var grei, ikke mer enn det. Mulighet for å sitte ute på terrassen.
Ansatte var forretningsmessige uten å være særlig hyggelige.Kanskje litt for få i forhold til antallet gjester.
Hagen til hotellet var fin. Bade brygge og liten strand som var kjekk å bruke.

Takk, ErikG231
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt langweekend på Fjordhotellet. Ved inngangen blir vi møtt av flag og søppelbøtte fra Henning Olsen is og blomsterkrukker med mer ugress enn blomster. Rommet var ok og terrassen også. Vi spiste blåskjell i restauranten fredag kveld. Fant 9-10 blåskjell som ikke hadde åpnet seg. Gjorde servitøren oppmerksom på det, men hun bare smilte. Den neste servitøren tilbø oss mer blåskjell eller mer pommes-frites. Om natten satt vi begge på do og var uggen hele neste dag. Det resulterte i at vi bestilte pizza fra Pizzabakeren. Da vi sjekket ut på søndag fortalte vi resepsjonist hva vi hadde fått fredags kveld og hun sa: Det må jeg bare beklage. Ingen refusjon, full betaling for middagen på fredag. Dette er et hotell som vi aldri kommer tilbake til, ei heller anbefale til noen.

Takk, Claus1404
Anmeldt 18. juli 2021

Hotellet gir oss en følelse av å være på 70-tallet, mørkt og dunkelt. På flere områder skriker det etter renovering. Terrassen har betongheller som er delvis mosegrodde og et rustent rekkverk. To svært ukomfortable stoler av metall uten puter gjorde opphold der lite fristende. Døren til rommet hang i karmen - nøkler av metall hører fortiden til. Utsikten ble skjemmet av flere supplyskip i opplag og et industriområde. Baderommet, var bra med nye fliser, badekar og dusj. Vi besøkte restauranten for en middag. Vi valgte begge pannestekt breiflabb - den var tørr og med enkelt tilbehør av råkost. Til maten valgte vi to øl (0,4). Prisen kr 894 sto overhodet ikke i forhold til det vi fikk servert. Frokosten må beteges som enkel, men grei nok.

Takk, Finn P. O
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Et rolig fint sted. Litt slitt sted, men rent og pent alle steder. Rommet er luftig og balkongen er gull verd.
Frokosten er bra og smaker godt.
Menyen kunne vært litt mer rikholdig enn den er. En type saus er ikke nok.
Jeg koser meg her og kan anbefale stedet.

Dato for oppholdet: mai 2021
Reisetype: Reiste alene