Anmeldt 13. august 2021

Vi ankom onsdag kveld, vi følte oss godt tatt imot, av personalet, og fikk tildelt en familiehytte i nærheten.
Flotte turmuligheter, koselig uteområde, en av Norges fineste sandstrender? fine hytter, men savnet toalett på hytta..
Utmerket service fra personalet, som yter det lille ekstra. Anbefales

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, mortenj2021
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Glamping. Fantastisk beliggenhet rett på stranden. Idyllisk. Nær til de fasciliteter som eksisterer på campingen. Sjøen og sanden var det beste, glampingteltet kunne hatt godt av en innvendig dampvask. Minus for å ta med eget sengetøy.

Takk, elskereise
Anmeldt 3. august 2021

Utrolig nydelig campingplass, vi hadde det helt nydelig her! så utrolig koselig med glamping teltene som lå ved sanddynene og lysene rundt omkring! Eneste negative var renholdet, her kunne de vært flinkere. Ble ofte møtt med overfylte båssdunker med dopapir på toalettene, og ved containere lå det strødd med båss, da containerne var fulle! men foruten dette storkoste vi oss veldig her! Det blir ikke siste gang!

Takk, marene628
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig, liten campingplass i naturskjønne omgivelser! Tydelig at det er lagt arbeid i å skape god stemning med grillplasser og hengekøye. Nytt er utleie av sykler, sup og kajakker. Flott turterreng. 3. besøket vårt, vi kommer tilbake :)

Romtips: Book plass på nett på forhånd for å sikre plass.
Takk, 298sisselw
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Fantastiske omgivelser! Litt slitne fasiliteter, men rent! Veldig trivelig betjening som var imøtekommende og serviceinnstilte! Einarneset er absolutt verdt en rusletur! Glampingtelt på stranda, faktisk mer idyllisk enn på bildet!!

Takk, 78Astrid