“Dette var en veldig skuffende”
Anmeldelse av New Asia AS

New Asia AS
Vurdert som nr. 7 av 8 Restauranter i Farsund
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en veldig skuffende opplevelse.. Maten var smakløs og servicen var elendig. Anbefaler ingen å gå hit

1  Takk, soknleet

Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Vi var fornøyde med maten smakfull og varm. Vinen var ogdå god. kke så fine lokaler. Men hyggelig og høflig servitør.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Gudrun H
Anmeldt 4. september 2019

Helt grei Asiatisk mat, stor meny noe for de fleste, Søndags buffet kan det være litt tomt til tider, ellers ok.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 1TEG
Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Hva skjedde med New Asia? Nå har jeg spist på denne restauranten gjennom flere år, stort sett har det vært helt greit, med enkelte nedturer. Men etter gårsdagens opplevelse er det nok. Aldri mer! Maten var salt og uspiselig, dette ble påpekt til eier som serverte denne dagen, og hadde man bare da tatt affære og tatt den tilbake så hadde det vært ok. Men å la maten stå, for så etter en lang tid ta den bort med en sur mine uten å spørre om man heller vil ha noe annet, det er bare arrogant og dårlig kundeservice! Nå må det understrekes at retten som var uspiselig har vært god tidligere, så det var en særdeles berettiget klage!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, DFD111
Anmeldt 30. juni 2019

Dette var sannelig meg en hyggelig opplevelse. Forstår ikke hvorfor denne restauranten har fått så lav vurdering tidligere. Suppe og vegetarvåruller til forrett, grønncurry, friske gode grønnsaker. Vennlig service. Gode vegetarretter. Veldig bra. 26 år som restaurant i Farsund.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, MortenA329

Reisende som så på New Asia AS, så også på

Har du vært i New Asia AS? Del dine erfaringer!