“Styr unna! ”

New Asia AS
Vurdert som nr. 7 av 8 Restauranter i Farsund
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en utrolig skuffende opplevelse. Ble mottatt uten så mye som et smil. Bestilte stor meny og betalte 335 kroner pr pers for smakløs og microvarmet mat. Maten kom etter knappe 10 min. Sjeldent et godt tegn. Styr unna dette stedet. Dette har ingenting med kinesisk mat å gjøre.

Takk, Sigurd V

Anmeldt 16. juli 2021

Forferdelig og smakløs mat rett fra microen, og svært dårlig service. så ut som de ansatte sov stående på jobb.
Opptil flere hår i maten!
Anbefales ikke!!!
Kommer aldri tilbake!

Takk, Frode W
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Da sønnen vår fikk Chop Suyen som han hadde bestilt utbrøt han: men dette var jo helt uten smak. Den eneste som fikk mat med bittelitt smak var mannen min som hadde bedt om ekstra styrke. Det er jo synd at gode råvarer kan bli så fullstendig maltraktert! Når vi ikke gir 1 poeng er det fordi betjeningen var hyggelig, og det var rikelige porsjoner. Men vi anbefaler ingen å komme hit pga maten.

1  Takk, Linusmamma
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

335kr for en stor meny. Oversaltet stekt ris. Resten var gjennomsyret av oppvarmert, smakløs og gammelt kjøtt. "Ferske" reker var vasne lakereker. Meget skuffet over å ha kastet bort penger på denne maten.

Takk, ChrisogKris
Anmeldt 27. juni 2021

Vi er en vennegjeng på ferie Farsund, og tenkte å teste ut New Asia. Skuffelsen viste seg å bli ekstremt stor allerede ved første stund. Ikke spesielt immøtekommende personale, og maten kom etter noe sånt som 3 minutter. Vi ble usikre på hvor lenge maten hadde ligget, og all tvil ble fjernet idet vi satt tenna i rettene våre. Biffen smakte som skosåle, kyllingen som en ukjent art, og all saus smakte utvanna. Risen var forsåvidt helt middels. Dra et annet sted:-)

Takk, 848martheb

Reisende som så på New Asia AS, så også på

Har du vært i New Asia AS? Del dine erfaringer!