eDreams
Agoda.com
StayForLong
Priceline
Anmeldt 26. desember 2017 via mobile enheter

Fresh og nyoppusset leilighet "på låven" med stor veranda og fjordutsikt. Soverom/hems oppe med to senger og sovesofa nede. Ny kjøkkenkrok, god plass i fryser. Husk å ta med egen TV for den de har her snakker bare tysk.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Martindengrusomste
Bjørnevåg F, Manager på Bjørnevåg Ferie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2018

Hei Martin
Takk for tilbakemelding og velkommen igjen. Hyggelig å leser at dere trivdes hos oss. Vi var dessverre litt uheldig at vi ikke fikk gitt deg norske kanaler. Det skal du få neste gang.
Hilsen Ole Jakobsen Bjørnevåg Ferie

Anmeldt 11. juli 2017