“Sær opplevelse”

Rederiet Hotell Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Farsund
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Har vært på Rederiet før, men den gang kun for drikke. Ville prøve maten nå. I inngangspartiet stod det et skilt med informasjon om covid og om at man måtte vente her på bordplassering. Et par gjester satt i sofaen. Vet ikke om disse ventet på betjening. Problemet var at det ikke kom noen servitør for å vise plass. Det kom flere gjester og stilte seg i kø. Bartenderen hadde utsikt mot "venteområdet". Det samme hadde en servitør som jeg observerte flere ganger. Det virket ikke som at det var veldig travelt for noen av dem. Men ingen kom for å snakke med oss som ventet. Til slutt ga vi oss og fant et annet spisested.

1  Takk, tgaud
Hilde R, Salgssjef på Rederiet Hotell Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Takk for tilbakemelding.
Synd dere ikke møtt av vår betjening for å bli vist til bordet. Her må det nok ha skjedd en misforståelse.
Håper dere vil komme tilbake en annen gang slik at vi kan få vist vår vanligvis gode service.

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fin restaurant og god mat.
Vi spiste en 3-retters og vi kom litt for sent, slik at det var litt lite tid mellom rettene og opplevelsen føltes litt masete.
Det gjorde også at servicen stresset litt og vi manglet servise til maten og litt dårlig presentasjon av viner og rettene. Desserten kom blant annet idet jeg spiste siste biten av middagen, så det trakk en del ned på opplevelsen.
Hovedretten var helt nydelig og perfekt anrettet, forretten og desserten var litt skuffende.
Gode vinalternativer.

Takk, christofferoye

Takk for tilbakemelding.
Selv om dere kom litt sent så skal selvfølgelig ikke servicen oppleves stressende.
Hyggelig at hovedretten var perfekt.

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Her var det nydelig mat, rask servering og veldig hyggelig betjening! Koselig å sitte ute på terrassen i sola!

Takk, ninakvh
HildeRullestad, Markedsføring på Rederiet Hotell Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Takk for god tilbakemelding. Godt å høre at du koste deg på terrassen vår.

Anmeldt 11. juli 2020

Vi hadde fått anbefalt dette stedet fra flere hold så vi hadde høye forventninger da vi skulle spise. Fikk en hamburger med to flate karbonader som smakte som Gilde eller Firstprice sine. Dette var ikke ekte hjemmelaget hamburger. Brødet var også ferdigprodusert. Var virkelig ikke verdt prisen på 220kr. Orket bare å spise nesten halvparten siden det smakte så trist. Pepperbiffen med tilbehør var ok.

2  Takk, Marian S

Vi setter pris på dere besøkte oss etter at mange har anbefalt oss. Vi får mye positive tilbakemeldinger på maten i restauranten vår og da er det veldig leit om maten ikke levde opp til dine forventninger. Ta gjerne kontakt slik at vi kan få mulighet til å rette opp inntrykket ved en annen anledning.

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Selv om vi var hotellgjester reserverte vi bord til middag. Vi fikk beskjed om at det var greit, men at vi måtte regne med ventetid på grunn av «stor pågang». Vi måtte nærmest overtale betjeningen for å få ett av de mange(!) ledige bordene. Gjennom hele kvelden var restauranten aldri mer enn halvfull! Likevel var servicen langsom. Ingen ville ha tenkt tanken på å skjenke oss av vinen (for øvrig til en overkommelig pris) og vi ventet en halvtime på forretten. Men fiskesuppen var varm og god og vi ble mette. Alt i alt virket det som om ferievikarene (?) burde fått bedre opplæring.

2  Takk, magnen2018

Reisende som så på Rederiet Hotell Restaurant, så også på

Har du vært i Rederiet Hotell Restaurant? Del dine erfaringer!