“Kjempekoselig hotell og restaurant.”

Rederiet Hotell Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Farsund
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Kjempebra mat og service. Hyggelig norsk betjening. Vi bestilte en 3retters som smakte utsøkt. Flott uteservering. Servitørene var oppmerksomme,og vi kommer gjerne tilbake.

Takk, rogertS2912NZ
Hilde R, Salgssjef på Rederiet Hotell Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Takk for fin tilbakemelding. Så godt å høre at dere var fornøyd og at dere gjerne kommer tilbake.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Etter å ha ventet i lobbyen i 20 min(stedet var underbemannet),fikk vi endelig bord. Servicen var rotete og veldig dårlig organisert. Vi ventet en stund på å få bestille(tror vi var glemt i kaoset) gikk det raskt å få drikke. Maten kom også raskt. Maten var god, men ikke noe revolusjonerende på menyen.
Store porsjoner

Takk, 645livt

Hei
Takk for tilbakemelding. Det har vært en hektisk sommer med mange gjester og til tider noe venting hos oss, men godt å høre at mat og drikke kom raskt da dere endelig fikk bestilt.

Velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Svært god mat. Vi bestilte hamburger, pasta med skalldyr og panert fisk. Kylling cashew var kyllingwok med sataysaus. God dessert. Dessverre var det ganske dårlig service. Vi ventet i over 40 min på å få desserten og det trakk ned en ellers god opplevelse

Takk, Wenche A

Takk for tilbakemelding.
Leit å høre at dere måtte vente en stund på desserten, men hyggelig at dere likte maten og desserten.

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

God lunsj, og veldig god service av personalet ! Fin og lun uterestaurant. Vi hadde en liten hund med, og også den ble ivaretatt helt utmerket !

Takk, 295oleg

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vår første kveld i ferien og vårt besøk på Rederiet restaurant var virkelig full av forventninger. Vi bestilte begge entrecôte og dertil rødvin. Vi tror ganske sikkert at den såkalte entrecôten var en litt tykk skive utbeinet nakkekotelett..
Dagen etter tenkte vi fiskesuppe til lunsj på samme sted. Smaken var tam. Det var puttet litt smått av fisk i den.

1  Takk, Vigdis R

Takk for tilbakemelding.
Så leit at restauranten ikke møtte forventningene da dere var her.
Vanligvis får vi veldig mye skryt av maten, så jeg håper dere vil komme tilbake sånn at vi kan få vist vår vanlige høye standard.

Reisende som så på Rederiet Hotell Restaurant, så også på

Har du vært i Rederiet Hotell Restaurant? Del dine erfaringer!