“Knallgode bakervarer”
Anmeldelse av Tollboden Bakeri

Tollboden Bakeri
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Flekkefjord
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Måtte venta litt (til dei opna) for å få handla frukost, men den som ventar på noko godt...får eit knallgodt surdeigsbrød med frø på ei sprø skorpe. Det smakte aldeles fortreffeleg med smør og syltety! Fekk høyra etterpå at det gjekk an å koma før opningstid via ei sidedør. Skjønar ikkje heilt korfor dei ikkje berre opnar når dei likevel er der.

Flekkefjord-spesialiteten "skolekake"(?) ei flat tjukklefse-liknande kake var langt ifrå noko bomkjøp, og kanelsnurren eg kjøpte med til turfylgjet fall òg godt i smak. Einaste minuset var at me ikkje fekk smakt pizzaen sidan dei stengde så tidleg på kvelden.

Takk, aweibell

Anmeldt 10. oktober 2018

Fredelige Flekkefjord byr på pizza i toppklasse. Vi ble anbefalt fra Hotel Maritim, som ikke hadde åpna restauranten for dagen, å oppsøke Tollboden. Og det var suksess. Koselig lokale, hyggelig betjening, og velsmakende og mettende pizza. Også kanelsnurren til dessert smakte fortreffelig. Og alt til fornuftige priser.

2  Takk, TrondAS8
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Koselige lokaler og god service. Pizzaen var i øvate klasse!

Kommee igjen!

1  Takk, TommyL182
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Flott restaurant som serverte nydelig steinovnsbakt pizza selv om vi møtte opp 20 minutter før stengetid. Utrolig flott service av de ansatte som kom tilbake etter stengetid da vi hadde glemt noe i restauranten og hadde det travelt videre!

Dato for besøk: august 2018
Takk, birmiktraveller
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Beste italienske pizzaen i byen. Flott sted og hyggelig betjening. Barnevennlig. Gode bakevarer også.

Dato for besøk: august 2018
Takk, RuthN533

Reisende som så på Tollboden Bakeri, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Tollboden Bakeri? Del dine erfaringer!