“Fantastisk sted med mye sjarm”
Anmeldelse av Tollboden Bakeri

Tollboden Bakeri
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Flekkefjord
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted med mye sjarm og kjempe god pizza! Service kan ta litt tid men det på grunn av mye gjester.

Takk, 1981jana

Anmeldt 11. juli 2020

Bakeri ved havnen, med ute og inneservering. Serverer pizza som varmrett, ellers baker varer og is. Minus for at det til stadighet manglet vannglass, selv om betjeningen svarer oss at det nettopp er fylt på med nye glass, og så er det allikevel tomt. Pluss for salg av ulike limonader på flaske og rikt utvalg av bakervarer.

1  Takk, sirenmeling
Anmeldt 6. juli 2020

Travelt sted og en skjønner hvorfor. Her var pizzaen svært god, og personalet veldig hyggelig. Rett og slett et hyggelig sted med god mat og smilende ansatte. Det liker vi!

1  Takk, Travel378448
Anmeldt 30. desember 2019

Var innenom for en rask frokost. Bestilte dobbel sandwich med ost og skinke til 89 kr. Brødet var ok, selv om jeg trodde dobbel innebar mer en ei ekstra skive på toppen. Smakløs kokt skinke, og ferdig skivet smakløs ost. Subway konseptet, med og selv bestemme hva som skal på, burde byttes med ferdig smurte velsmakende sandwicher. Som bakeren/kokken selv anbefaler. Desverre slik mange steder utenom større byer, der man mangler konkurranse og kundene må ta til takke med den litt middelmådige og overprisede maten.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Explore787529
Anmeldt 23. november 2019 via mobile enheter

Her får man god påsmurt mat etter eget valg og man kan også kjøpe italiensk pizza der. Veldig god service samt søndagsåpent

Dato for besøk: november 2019
Takk, FrodeSira

Reisende som så på Tollboden Bakeri, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Tollboden Bakeri? Del dine erfaringer!