“Dårlige smittevernrutiner”
Anmeldelse av Tollboden Bakeri

Tollboden Bakeri
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Flekkefjord
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte å forlate stedet da folk sto tett i kø der inne. Det virker ikke som det var regulering på hvor mange de slapp inn, og det var derfor ikke mulig å holde anbefalt avstand til hverandre ihht smittevern

Takk, Travel588716

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod pizza! Men alt for lang ventetid som ble over en time. Dette trekker endel ned på opplevelsen.

Takk, sunshinemonica
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted med mye sjarm og kjempe god pizza! Service kan ta litt tid men det på grunn av mye gjester.

Takk, 1981jana
Anmeldt 11. juli 2020

Bakeri ved havnen, med ute og inneservering. Serverer pizza som varmrett, ellers baker varer og is. Minus for at det til stadighet manglet vannglass, selv om betjeningen svarer oss at det nettopp er fylt på med nye glass, og så er det allikevel tomt. Pluss for salg av ulike limonader på flaske og rikt utvalg av bakervarer.

1  Takk, sirenmeling
Anmeldt 6. juli 2020

Travelt sted og en skjønner hvorfor. Her var pizzaen svært god, og personalet veldig hyggelig. Rett og slett et hyggelig sted med god mat og smilende ansatte. Det liker vi!

1  Takk, Travel378448

Reisende som så på Tollboden Bakeri, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Tollboden Bakeri? Del dine erfaringer!