“Utrolig bra”
Anmeldelse av Tollboden Bakeri

Tollboden Bakeri
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Flekkefjord
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Tollboden har et flott lokale, fantastisk god mat og en super beliggenhet. «Must try» for tilreisende

2  Takk, Sognepresten

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, god service, og pizzaen er en av de beste jeg har smakt!
Lokalet er trivelig også!

Takk, kisse75
Anmeldt 15. juli 2020

Populært sted for fastboende og turister. Hyggelig betjening.
Kan være trangt om plassen inne,så lurt å bestille bord.
I koronatiden vi er inne i har de tatt bort flere bord inne.
Flott uteservering langs elva.
God Steinovnsbakt pizza og andre bakervarer. I avdelingen for påsmurt bør de ikke bruke samme hansker i rekene som i andre ting. Det finnes allergikere med skalldyr allergi.
Et stor + er at de har fått Pepsi Max.
Bør få flere smaker innen te,ikke bare GRØNN te .
Hennig Olsens is i småis og Soft is.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Tekjerringa69
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte å forlate stedet da folk sto tett i kø der inne. Det virker ikke som det var regulering på hvor mange de slapp inn, og det var derfor ikke mulig å holde anbefalt avstand til hverandre ihht smittevern

Takk, Travel588716
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod pizza! Men alt for lang ventetid som ble over en time. Dette trekker endel ned på opplevelsen.

Takk, sunshinemonica

Reisende som så på Tollboden Bakeri, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Tollboden Bakeri? Del dine erfaringer!